وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: بوندسلیگا جذاب ترین لیگ اروپاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند، معتقد است بوندسلیگا رقابت های جذاب تری نسبت به لالیگا، لیگ برتر و سری آ است.

بوندسلیگا در یکی دو سال اخیر یکی از سهمیه های سری آ در چمپیونزلیگ را به خود اختصاص داده است و این فصل هم در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، سه تیم از آلمان حضور دارند.

سرمربی دورتموند معتقد است نه تنها دیدن رقابت های بوندسلیگا برای هواداران جذاب است، بلکه این رقابت ها بسیار فشرده و دیدنی است.

کلوپ در گفتگو با ال پائیس گفت:" رقابت های بوندسلیگا برای هواداران بسیار جذاب است؛ بهترین لیگ نیست اما جذاب ترین لیگ اروپاست. شرایط مالی رقابت ها بسیار خوب است و رقابت بسیار شدید."

او همچنین در مورد تفاوت خود با یواخیم لو، گفت:" تفاوت در ذهنیت مربیگری است. مربیان باشگاهی برنامه شلوغ تری دارند. من عصبی مزاج تر از یواخیم هستم اما این مشکل خودم است. من احساسی تر هم هستم."

او همچنین تیم رئال را مورد ستایش قرار داد و گفت که آنها با چند تغییر می توانند به تیمی بی نقص تبدیل شوند.

" رئال از چند سال قبل الهام بخش من بوده است. فکر می کنم اگر به پتانسیل فوتبالی آنها، طرح های دفاعی افزوده شود، تیمی بی نقص خواهند بود."

نظرات 4 + ارسال نظر
MaHsA چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 00:13

الان کشفیدم خیلی بازی هامون کسل کننده است...جز چند تا...
انگلیس رو!!!

mj1989 چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 10:05

کاملا درست میگه کلوب

Bavariaboy چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 18:55

نه من باهاش موافق نیستم به نظر منم بوندس لیگا هنوز کار زیاد داره اما تماشاگرش و راست میگه از لیگای دیگه بیشتره

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 20:59

ایتالیا و اسپانیا که هیچى انگلیس رو هم میگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد