وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: هیچ ترسی از هیچکس ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز در مصاحبه ای در مورد این موضوع که با حضور لواندوفسکی در بایرن، دیگر وی در ترکیب جایی نخواهد گذاشت، صحبت کرد و این موضوع را به شدت رد کرد.

وی در این مورد می گوید هیچ ترسی از مبارزه با او ندارد و اصلا فکرش را مشغول این موضوع نمی کند. سوپرماریو در این مورد مصاحبه ای انجام داده که به نقل از ساکر وی در زیر آن را می خوانیم.

او در این مورد می گوید: "من هیچ ترسی از هیچکس ندارم، باشگاه باید تکلیف تیم را مشخص کند که او می آید یا نه؟ چرا که من مسئول شایعات مطرح شده نیستم و می توانید در مورد پیوستن او از باشگاه سوال بپرسید."

گومز اضافه می کند: "همه در اینجا راضی هستیم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."

این در حالیست که شایعات زیادی در مورد پیوستن لوا به باواریایی ها وجود دارد و مصاحبه شنبه ماتئوس بر این شایعات پایه و اساس بیشتری می دهد.

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر اولیور دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 20:21

این گومزو لو پروش کرده با این بازیه مسخره ای که میکنه.درضمن لواندوفسکی هیچ جایی تو بایرن نباید داشته باشه به نظر من.من با سیاست سامر موافقم.

شاهین دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 20:44

هیچ کس نمی دونه تو فکر گوواردیولا چی می گذره فقط اون میگه کی میمونه کی میره و کی میاد

شاهین دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 20:46

ببخشید می مونه

Bavariaboy سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 00:10

من خودم گومز و خیلی دوست دارم حداقل بخاطر گلهای فصل قبلش و گلهاش تو جام ملتها ؛ اما واقعیت الان اینه که ماندژوکیچ خیلی بهتره و عملکرد گومز هم تو بوندس لیگا و هم تو تیم ملی اصلاً رضایت بخش نیست و اگر بازی میکنه به برکت نبود کلوزس و مسلماً تو یه تیم حرفه ای کسی بازی میکنه که اماده باشه.

روح الله ماریو گومز سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 17:23 http://maeiogomez.blogfa.com

مرسی ماریو جان چقد با جرعت حرف می زنه
خداییش خودم حال کردم
سوپر ماریو به این میگن
تنها هدفش قهرمانیه

امیر عباس سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 21:49

فقط گل بزن تا خودتو ثابت کنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد