وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

متلک هوینس به ماتئوس: لوتار ظاهرا تخصص خود را تغییر داده


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در چند روز گذشته خیرهایی پیرامون توافق بایرن با روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی باشگاه بوروسیا دورتموند منتشر شد. اما پس از مدتی این خبر توسط لواندوفسکی تکذیب شد و او در صفحه فیسبورک خود این انتقال را رد کرد.

لوتار ماتئوس اسطوره ی اسبق باشگاه بایرن که در بازی بایرن و شالکه به عنوان کارشناس در شبکه اسکای بوندس لیگا حاضر شده بود از توافق قریب الوقوع بایرن با لواندوفسکی خبر داد و حتی مبلغ این انتقال را چیزی بالغ بر 25 تا 30 میلیون یورو عنوان کرد.

این سخنان چندان به مذاق اولی هوینس خوش نیامد رئیس باشگاه بایرن در صحبت هایی با شبکه ی اشپورت وان در این مورد گفت:" ما در ماه های گذشته تصمیماتی اتخاذ کردیم و همان ها را انجام می دهیم و به شایعاتی که منتشر می شوند توجهی نخواهیم کرد اینگونه خبرها در ماه های آینده هم برای بایرن مطرح خواهد شد ولی هیچ نظری از باشگاه در این مورد منتشر نخواهد شد در مسیر صحیحی قرار داریم پس چرا باید بر روی شایعات تمرکز کنیم."

هوینس همچنین در ادامه واکنش تندی نسبت به ماتئوس نشان داد و در مورد اظهار نظر وی گفت:" لوتار در ماه های گذشته بیشتر وقت خود را با زنان گذرانده است و چگونه است که به یکباره در مورد انتقالات بایرن صحبت می کند آیا تخصص خود را تغییر داده است؟"

نظرات 3 + ارسال نظر
Bavariaboy یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 23:06

به به چشمم روشن لوتار ماتیوسم بعله؟!؟!؟
اونوقت یه سوال پیش میاد که اولی هوینس خودش مسأله رو از کجا فهمیده؟

شاهین یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 23:22

ای داد بیداد

سجــــآدٍ همیشـــه بایــرنـی دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 00:33

Bavariaboy
راضی ام ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد