وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دراکسلر به بازی با بایرن می رسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در ‌هفته بیست و یکم بوندسلیگا، شالکه ی بحران زده میهمان بایرن مونیخ است. شرایط برای آبی های سلطنتی بسیار وخیم است. انبوهی از مصدومان کار را برای ینس کلر سخت تر از همیشه میکند.

جولیان دراکسلر جوان اول شالکه در طول هفته با بیماری آنفلوانزا دست به گریبان بود و بازی ملی مقابل فرانسه را نیز از دست داد اما به نظر می رسد روند بهبودی او به گونه ای است که همراه تیم راهی مونیخ خواهد شد و می تواند برای آبی ها به میدان برود.

ینس کلر سرمربی باشگاه گلزنکرشنی در حالی راهی  مونیخ می شود که کلاوس هونتلار، ابراهیم آفلای، پاپادوپولوس، کریستین فوکس و کریستوف موریتس را در اختیار نخواهد داشت. جفرسون فارفان نیز در راه بازگشت از دیدار ملی به المان با مشکلاتی مواجه است که احتمال عدم حضور او در این دیدار را افزایش می دهد.

نظرات 9 + ارسال نظر
نمیدونم! شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 14:42 http://null

به جان خودم اسمش یولیانه جولیان نیست!!!!!!!!
اوخییی بیچاره آنفولانزا گرفته بود؟

پویا شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 16:47

آره، یولیانِ! آلمانیا میگن یولیان.

محمد شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 17:06 http://germanyfootball.vcp.ir

سلام. به سایت منم یه سر بزن برای طرفدارای بایرن و آلمانه. من هر روز دارم میام اینجا. حتما تو نظر سنجی شرکت کن. اگه خواستی شرکت کنی گزینه رو انتخاب کن بعدش ثبط نظر رو بزن میره توی یه صفه دیگه اونجا هم تو بلوک چب دوباره گزینه رو انتخاب کن و ثبط نظر رو بزن. من هر روز میام اینجا اگه خواستی نظر بده

Bavariaboy شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 18:54

این دراکسلر همونی نیست که تو بازی با سوئیس تیم المان و بیچاره کرد؟
(ضمناًاقا محمد این سمت راست وبلاگت من و بدجوری یاد همین وبلاگ خودمون میندازه کی از رو دست کی کپی کرده نمیدونم )

Bavariaboy شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 19:52

خبر جدید:
دورتموند باخت چه باختی -لورکوزنم مساوی کرد

مهزیار شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 19:59

نبودید پسرباواریایی. دلمان تنگ گشته بود.
مثلا میخواستم اولین نفری باشم که این خبر رو میدم ولی شما خیلی رو دست مایی؛))
دورتموند ۴-۱ باخت. چه حالی داد. لورکوزن ۳-۳ مساوی کرد.
چقدر حال کردم شبکه ورزش بازی بایرن رو نشون میده

محمد شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 20:49 http://germanyfootball.vcp.ir

سمت راست وبلاگمو عوض کردم حالاخوب شد؟؟؟؟؟؟

Bavariaboy شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 21:56

شرمنده محمد جان قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم ، تو نظر سنجیت شرکت کردم وبلاگ خیلی قشنگی داری دستت درد نکنه.

نمیدونم! یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 12:06 http://null

راستی حالا من یک چیزی میگم نخندین:
من تازه فهمیدم ون در فارت تو هامبورگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد