وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ابراز تاسف مانوئل نویر از شرایط بحرانی شالکه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر دروازه بان و کاپیتان اسبق شالکه در آستانه ی دیدار بایرن و باشگاه سابقش از وضعیت نابسامان آبی ها ابراز تاسف کرد.

مانوئل نویر دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ سابقه ای 20 ساله در باشگاه شالکه دارد. او محصول آکادمی این باشگاه است که روزهای خوبی را با آبی ها تجربه کرد و به عنوان کاپیتان قهرمانی در دی اف بی پوکال را با این باشگاه تجربه کرد.

نویر در آستانه دیدار مقابل باشگاه سابق خود در نشست خبری پیش از بازی گفت: "من هنوز هم دوستان خوبی در شالکه دارم و به خوبی از آنچه در این باشگاه اتفاق افتاد با خبر هستم. شرایط کنونی شالکه و مسیری که در آن قرار گرفته است جای تاسف دارد."

پیروزی مقابل شالکه ی بحران زده نباید برای بایرن کار سختی باشد اما بدون شک این یک بازی ویژه برای نویر است. او در مورد این دیدار گفت: "ما به دنبال کسب سه امتیاز بازی و حفظ فاصله ی امتیازی ایجاد شده با رقیبان هستیم. ما فرصتی برای جبران اشتباه در این بازی نخواهیم داشت."

نویر به بازیکنان بایرن هشدار می دهد تا بدلیل شرایط وخیم شالکه تیم حریف را دست کم نگیرند: "شالکه در این فصل نشان داده است که در بازی های رودرو مقابل تیم های مدعی قدرتمند ظاهر شده است خصوصا در چنین شرایطی بازیکنان این تیم با انگیزه ی بالاتری مقابل ما قرار خواهند گرفت."

نظرات 2 + ارسال نظر
mj1989 شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 12:55

امیدوارم زودتر به شرایط ایده آلش برگرده تا در لیگ قهرمانان آبروی تیمای آلمانی کاملن حفظ شه
از دورتموند و بایرن مطمئنم اما میترسم شالکه گند بزنه و یه وقت ببازه به این گالاتاسرای

نمیدونم! دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 15:33 http://null

ایول به این مرامت مانو
نه نمیبازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد