وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نارضایتی هاینکس با وجود برد: مثل همیشه روان بازی نکردیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با وجود برد آسان بایرن در بوندسلیگا، سرمربی این تیم و ماندزوکیچ، به انتقاد از عملکرد بایرن پرداختند.

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ و ماریو ماندزوکیچ ، مهاجم باواریایی ها در پایان بازی این تیم مقابل گروثر فورت که با برد 0-2 بایرن به پایان رسید، به انتقاد از عملکرد بازیکنان بایرن پرداختند.


دو گل ماریو ماندزوکیچ در اولین بازی بایرن در سال 2013 کافی بود تا بایرن سال نوی میلادی را بایک برد آغاز کند ولی در پایان این بازی سرمربی باواریایی ها ، از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد و گفت:« ما از اینکه بردیم و یک بار دیگر در یک بازی دیگر دروازه مان را بسته نگاه داشتیم خوشحال و راضی هستیم ولی تیم من می داند که ما در بازی شنبه شب خیلی خوب بازی نکردیم. بازی ما خوب نبود و مثل همیشه، روان بازی نکردیم.»


ماندزوکیچ بیست و شش ساله دراین بازی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا سه امتیاز این بازی به حساب بایرن واریز شود ولی او حالا تنها نگران عملکرد تیمش است:« برایم مهم نیست که گل بزنم یا نه، مهم این است که به عنوان یک تیم به پیروزی برسیم. ما در هفته های اخیر به شدت تلاش کردیم . ما در این بازی، به آن اندازه ای که می توانستیم خوب بازی نکردیم ولی از این برد خوشحالیم.»


با این برد بایرن مونیخ با فاصله ای 9 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفته و بازی بعدی اش مقابل اشتوتگارت خواهد بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
موسی یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 12:05 http://omid-mesile.blogfa.com/

اره یوپ درست میگه اصلا خوی بازی نکرد

شاهین یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 13:34

بابا حریف 10 نفره چسبید بود تو دفاع

Bavariaboy یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 13:43

با شاهین موافقم حریف خیلی بسته بازی می کرد تو کل بازی فقط یه بارنویر و دیدیم وقتی درصد مالکیت ٧١-٢٩ باشه معلومه تو بازی ، حریف فقط زمین خودش بوده
ضمنا بارسلون باخت

جواد یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 15:14

سوای بازی تدافعی حریف کارهای ترکیبی و تاکتیک های تیمی برای رسیدن به گل تو بازی امشب بایرن اصلا خوب نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد