وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: تنها گواردیولا می توانست جانشین هاینکس شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ساعتی پیش اعلام شد که گواردیولا در تابستان آینده هدایت بایرن را برعهده خواهد گرفت و جانشین هاینکس در آلیانس آره نا خواهد شد.

الی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد تنها مربی ای با کیفیت پپ گواردیولا، ارزش جانشینی یوپ هاینکس را داشت.

ساعتی پیش اعلام شد که گواردیولا در تابستان آینده هدایت بایرن را برعهده خواهد گرفت و جانشین هاینکس در آلیانس آره نا خواهد شد.

هوینس در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" تنها مربی ای در اندازه های گواردیولا را می شد به عنوان جانشین هاینکس در نظر گرفت.

من از عملکرد او بسیار متشکریم و بسیار خوشحال خواهیم شد اگر این تیم وداع باشکوهی برای این مربی بزرگ رقم بزند."

بایرنی ها در حال حاضر با 9 امتیاز برتری نسبت به لورکوزن در صدر جدول بوندس لیگا قرار خواهد گرفت. آنها در جام حذفی با بوروسیا دورتموند و در لیگ قهرمانان با آرسنال روبرو خواهند شد.

نظرات 16 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 14:07 http://realmadrid-c.rzb.ir

اکر موافقید شما بنر من را قرار بدبد و بعد نظر دادن شما در سایتم من همخ بنر شما را قرار میدهم

جواد پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 14:08 http://realmadrid-c.rzb.ir

اکر موافقید شما بنر من را قرار بدبد و بعد نظر دادن شما در سایتم من همخ بنر شما را قرار میدهم

بهروز پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 15:58

رائول شد دستیار اول گواردیولا
تیم داره اسپانیایی میشه

کلیزمان پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 18:54

سلام دوستان
ممنون رئیس

peyman پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 19:45 http://f9tfans.blogsky.com

سلام داداش من قصد تبادل لینک با شما را داشتم اگر مایل بودید به من خبر دهید.


www,f9tfans.blogsky.com

peyman پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 19:46 http://f9tfans.blogsky.com

سلام داداش من قصد تبادل لینک با شما را داشتم اگر مایل بودید به من خبر دهید.

شاهین پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 21:13

من موافق نیستم که رائول بشه دستیار پپ مگه اسپانیاست

علیرضا جمعه 29 دی 1391 ساعت 01:33

خبر: اسکولاری از گوستاوو در تیم ملی برزیل استفاده خواهد کرد.

فاضل جمعه 29 دی 1391 ساعت 07:28

واقعا عالی ه ...حالا مطمئن باشین از فصل دیگه بیشتر بازیای بایرنو پخش میکنن ،بیشتر مورد توجه هستیم ،ولی نمیدونم چرا خیلی میخوان از بایرن بارسای دوم بسازن ؟!؟ بایرن فوتبال خاص خودشو داره ،ولی بایرن این فصل بعد از بارسا بیشتر مالکیت توپ رو در اختیار داره و همچنین بیشترین پاس و البته بیشترین گل که از جریان بازی تونسته به بزنه ..

Bavariaboy جمعه 29 دی 1391 ساعت 10:29

بالاخره هر کسی آزاده دستیاراش و خودش انتخاب کنه نمیشه بهش ایراد گرفت مهم موفقیت بایرنه و منم موافقم از این به بعد بیشتر از بایرن میشنویم و بازیاشم بیشتر پخش میشه ، حالا حساب کنین اگه مورینیو هم بره شالکه چقدر دیدنی و باحال میشه!؟!؟

MaYa جمعه 29 دی 1391 ساعت 11:10

واقعا بهترین جایگزین بود...
اما در مورد دستیار باید بهش این فرصت و آزادی رو بدین ولاسکو هم اولین سال از دستیار های خودش استفاده کرد اما حالا میخواد از مربی های ایرانی استفاده کنه...

javad جمعه 29 دی 1391 ساعت 21:27

سلام من هوادار 10000اتیشه بازسلونا هستم بهتون تبریک میگم که پپ اومد به تیمتون از این به بعد بایرن تیم مورد علاقه ی دوم من خواهد بود

محمد شنبه 30 دی 1391 ساعت 14:28

برو خائن پست تو ابروی فوتبال المان و بایرن رو با اوردن این اشغال اسپانیایی بردی

مهسا شنبه 30 دی 1391 ساعت 14:50

وا آقا محمد وقتی یه اسپانیایی یه تیم المانی رو پذیرفته!!!یعنی که دارن اعتراف می کنن بایرن و المان بهترین هستن و اینده فوتبال تو المانه!!!
در ضمن ما باید منافع تیممونو در نظر بگیریم نه نظرات شخصیمونو!!!

شهاب کروس شنبه 30 دی 1391 ساعت 20:22

چرا به روز نمیشه؟

امیر عباس شنبه 30 دی 1391 ساعت 21:06

حتما بنده خدا گرفتاره فرصت نکرده وبلاگ و بروز کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد