وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه از قصد خود برای شکستن رکورد گرد مولر خبر داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میروسلاو کلوزه مهاجم سی و چهار ساله تیم ملی آلمان و باشگاه لاتزیوی ایتالیا همچنان در اوج به سر می برد و از قصد خود برای حمله به رکورد گلهای ملی گرد مولر مهاجم افسانه ای تیم ملی آلمان خبر داد.

کلوزه در مصاحبه ای که در سایت فدراسیون فوتبال آلمان منتشر شد گفت من همچنان در تلاش برای بهتر شدن و یادگیری هستم. وی گفت من همواره قصد داشته ام در تیم ملی و باشگاهی به حداکثر موفقیت برسم.
کلوزه درحال حاضر یکی از بهترین مهاجمان تیم لاتزیو به شمار می رود و تنها یک گل با رکورد گرد مولر فاصله دارد. با این حال این بازیکن سابق وردر برمن و بایرن مونیخ می گوید اینکه خود را با گرد مولر افسانه ای مقایسه کند غیر ممکن است. وی گفت من و گرد مولر مهاجمان متفاوت در دوران متفاوت و در سیستم های تیمی متفاوت هستیم. گرد مولر بی همتا است و خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آلمان، کلوزه همچنین از کوین پرینس بواتنگ مهاجم غنایی- آلمانی آث میلان به علت شجاعتش در خروج از زمین به علت توهین های نژاد پرستانه تماشاگران تقدیر کرد. وی گفت این یک پیام بسیار بزرگ بود و درست ترین کاری بود که باید در این شرایط صورت می گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
موسی سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 20:44 http://omid-mesile.blogfa.com/

زنده باد کلوزه.فقط خدا منه رکورد رونالد برزیلی رو بزنه تو جام جهانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد