وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یادداشت ویژه: هواداران بایرن، آرین روبن را ببخشند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در سال های گذشته نام آرین روبن با سرعت، تکنیک، ضربات هوشمندانه و نفس گیر عجین شده بود اما در ماه های اخیر نام روبن چیزی جزء غم و افسوس پنالتی خراب شده در فینال چمپیونزلیگ، مصدومیت ها و غیبت های متوالی در ذهن زنده نمی کند.

بایرن در این فصل بدون روبن فاتح بازی های بزرگی بود آن ها علاوه بر شکستن رکورد پیروزی های متوالی، 44 گل زده و تنها 7 گل خورده در نیم فصل آمار درخشانی را از خود به جای گذاشتند و قهرمانی در پاییز را سه بازی پیش از پایان نیم فصل جشن گرفتند. مونیخی ها در حالی نیم فصل دوم را آغاز می کنند که با 9 امتیاز اختلاف در صدر بوندس لیگا جا خوش کرده اند و در یک هشتم جام حذفی و لیگ قهرمانان در انتظار بوروسیا دورتموند و آرسنال هستند.
 

با این تفاسیر آرین روبن در این فصل تنها تماشاگر درخشش همبازی های خود بود ستاره ی هلندی تنها در پنج دیدار بوندس لیگایی و دو بازی در لیگ قهرمانان و جام حذفی آلمان حضور داشت و این در حالی است که توماس مولر جایگزین وی در بال هجومی مونیخی ها در نیم فصل نخست کاری کرد کارستان او نه تنها جای روبن را پر کرد بلکه نمایش درخشان او موجب شد کمتر هواداری روند بهبودی روبن را دنبال کند 9 گل و پنج پاس گل آمار فوق العاده ی مولر در 17 دیدار بوندس لیگایی بایرن بود.

اما سوال مهم این است که با بازگشت روبن شرایط بایرن در سمت راست هجومی چگونه خواهد بود؟ آیا روبن به ترکیب اول هاینکس باز می گردد؟ به نظر با درخشش مولر، بازیکنی که در تمام رده های سنی پیراهن بایرن را بر تن کرده است و یکی از بازیکنان وفادار مونیخی محسوب می شود که در نخستین سال حضورش در ترکیب این باشگاه عنوان برترین گلزن جام جهانی را از آن خود کرد کار برای روبن بسیار دشوار خواهد بود.

آرین روبن در اردوی نیم فصل بایرن شرایط لازم برای بازگشت را بدست آورد او اکنون تنها چند هفته با جشن 29 سالگی خود فاصله دارد و در طول دوران فوتبالی اش با مصدومیت های متعددی مواجه شد وی تنها در بایرن پنج مصدومیت جدی را پشت سر گذاشت.

  همواره امید جزء لاینفک زندگی فوتبالی استعداد سابق اف سی گرونینگن بود با توجه به اینکه بایرن در این فصل در سه جبهه مبارزه می کند مطمئنا برای هاینکس انتخاب روبن به عنوان جایگزین توماس مولر نسبت به شکیری راحت تر خواهد بود. آرین روبن هنوز هم با توجه به تجربه ی بالایی که دارد بازیکن ارزشمندی برای بایرن خواهد بود او یکی از سلاح های قدرتمند هاینکس در لیگ قهرمانان است مدافعان اروپایی هنوز هم از روبن حساب می برند.

آرین روبن همراه بایرن دو فصل ناامید کننده را سپری کرد او اکنون تشنه ی موفقیت است اگر بتواند آمادگی فیزیکی خود را مدیریت کند با توجه به توانایی های تکنیکی می تواند بر قدرت مونیخی ها بیافزاید و هشداری برای رقبای اروپایی باشد اگرچه خاطره پنالتی خراب شده در فینال مونیخ هنوز در ذهن هواداران بایرن است اما به نظر روبن را به پاس درخشش فوق العاده در نخستین سال حضورش در مونیخ و گل خاطره انگیزش در اولد ترافورد بخشید.

نظرات 7 + ارسال نظر
Bavariaboy شنبه 23 دی 1391 ساعت 10:38

من اگه پاس بده میبخشمش

مهزیار شنبه 23 دی 1391 ساعت 11:54

گذشته ها گذشته ولی خاطراتش باقی مونده. اگه همه جا قهرمان بشیم میبخشمش

هادی صفاپور شنبه 23 دی 1391 ساعت 12:29 http://www.football-shop.ir

درود بر شما
لطفا ما را به نام پیراهن و لوازم اصلی بایرن لینک کنید و بگویید ما شما را به چه نامی لینک کنیم
تشکر

dexter شنبه 23 دی 1391 ساعت 13:26

نه نمیشه آخه از دست دادن قهرمانی تو خونه خیلی سخته

فرزین شنبه 23 دی 1391 ساعت 15:00 http://elmeoloum.ir

سلام وبلاگ خوبی داری چرا تبدیلش به سایت نمیکنی
من خودم طراح وبسایت هستم اگه خواستی با این ای دی تماس بگیر
sa.farzin78

بهروز شنبه 23 دی 1391 ساعت 15:15

سلام آقا امیرحسین هیچ شبکه ای بازی بایرن و بازل رو پخش نمیکنه ؟

سلام
فعلا که جایی اعلام نکرده
اگه معلوم شد شبکه ها رو معرفی می کنم

امید روبن یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 14:18

روبن من 2 ساعت بعد از بازى فینال بخشیدمت! آخه تو عشق منى!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد