وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سباستین رودی گزینه جدید سامر برای بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن در اظهار نظری که هفته ی پیش عنوان کرد استعدادهای جوان آلمانی را اولویت اصلی بایرن در بازار نقل و انتقالات عنوان کرد.

سامر در اولین گام یان کرشوف مدافع جوان ماینتس را به عضویت بایرن در آورد و او روز گذشته با شرکت در تست های پزشکی باشگاه قراردادی سه ساله تا 2016 با مونیخی ها ثبت کرد و اکنون بایرن برای جذب سباستین رودی ستاره ی 22 ساله فرانکفورت را هدف قرار داده است.

رودی تا ژوئن 2014 با اینتراختی ها قرارداد دارد و به نظر باشگاه فرانکفورت برای تمدید قرارداد با این ستاره جوان ناتوان است بنابراین آن ها چاره ای برای فروش رودی در سال 2013 نخواهند داشت.  

رئیس باشگاه اینتراخت در این مورد می گوید: "رودی کیفیت لازم را دارد بنابراین این از نظر اقتصادی برای ما دردسر ساز خواهد بود. اگر به پیشنهادات مطرح شده پاسخ ندهیم سباستین در سال 2014 به صورت آزاد باشگاه را ترک خواهد کرد."

سباستین رودی به عنوان یک هافبک دفاعی به خوبی توانست در این فصل برای اینتراخت فرانکفورت بدرخشد و یکی از ارکان تاکتیکی آرمین فه در زمین بود. او عضو تیم ملی زیر 21 سال آلمان نیز هست. او علاوه بر بایرن مورد توجه باشگاه بروسیا دورتموند نیز قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد