وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای روز: پیروزی همراه با کلین شیت در دیدارهای نیم فصل دوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر رهبر خط میانی بایرن اهدافی جدید در نیم فصل دوم را برای مونیخی ها بر شمرد؛ پیروزی همراه با کلین شیت!

شرایط در نیم فصل دوم برای بایرنی ها بر وفق مراد است اختلافی 9 امتیازی در صدر و آمادگی کامل بازیکنان پس از اردوی خوب بدنسازی در قطر همه و همه خبر از قهرمانی بدون دردسر مونیخی ها در این فصل می دهد. با این وجود باواریایی ها اهداف جدیدی را پیش از شروع نیم فصل دوم بوندسلیگا عنوان می کنند. پیروزی همراه با حفظ دروازه هرچند که بایرنی ها در نیم فصل نخست نیز آمار خیره کننده ای داشتند تنها 7 گل خورده نشان از قدرت خط تدافعی آن ها می دهد اما آیا غول های باواریا می توانند نیم فصل دوم را بدون گل خورده به پایان رسانند؟
باستین شواین اشتایگر رهبر میانه میدان بایرن و مغز متفکر مونیخی ها به نظر انگیزه ای جدید را برای بازیکنان تعریف می کند او پیش از ترک اردوی خاورمیانه ای بایرن به بیلد گفت:" هدف ما در نیم فصل دوم این است که بتوانیم دیدارهای پیش رو را بدون دریافت گل با پیروزی پشت سر بگذاریم."

اگرچه این ادعا تا حد زیادی اغراق به شمار می رود اما حداقل بایرنی ها موفق شدند سال 2013 را بدون گل خورده آغاز کنند آن ها در دو بازی تدارکاتی دوحه مقابل لخویا و شالکه با 4 و 5 گل به برتری رسیدند هر چند که کیفیت تیم قطری و عدم آمادگی شالکه در ثبت این نتایج موثر بود.

اما مانوئل نویر در نیم فصل نخست برای ثبت کلین شیت موفق بود او حتی در بسیاری از بازی ها بیکار ترین بازیکن زمین محسوب می شد و کار خوب مدافعان و دفاع تیمی بایرن مهمترین عامل در پذیرش تنها 7 گل بود اگر چه نمی توان به سادگی از برخی پنالتی ها ناشیانه ی بواتنگ عبور کرد.

بهرحال باید تا 19ام ژانویه و نخستین دیدار بایرن در نیم فصل دوم منتظر ماند تا صحت ادعای نبض تپنده ی باواریایی ها در خط میانی بیش از پیش مشخص شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد