وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لارس بندر: لورکوزن در آخرین لحظات مانع انتقالم به بایرن شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌لارس بندر، بازیکن بایر لورکوزن در صحبت هایی اعلام کرد که در تابستانی که گذشت با وجود تمدید قرارداد خود با باشگاهش در حال پیوستن به رقیب مونیخی با قراردادی بیست و دو میلیون یورویی بوده که باشگاهش مانع این انتقال شده است.

به گزارش سایت ساکر نت، بند در مصاحبه با سایت آلمانی Express گفت: "در تابستان چند باری با بایرن در تماس و مذاکره بودم که بایر(لورکوزن) سریعاً مذاکرات را متوقف کرد، بنابراین گزینه برای من از روی میز برداشته شد."

بازیکن جوان و ملی پوش لورکوزن در ادامه صحبت هایش افزود:" یک پیشنهاد از سوی بایرن باعث می شود به خودتان افتخار کنید، اما من به تازگی قراردادم را تا 2017 با لورکوزن تمدید کرده بودم و از طرفی هرگز نمی توان گفت که بایرن باشگاه مناسبی برای من بود."

انجام نشدن این انتقال به این معنی است که بندر نمی تواند در رده باشگاهی در کنار هم پست و شریک خود در تیم ملی آلمان هم بازی شود، ولی از اینکه مورد تمجید شواین اشتایگر قرار گرفته بسیار خوشحال است، در جریان تساوی پر انتقاد و چهار بر چهار آلمان در برابر سوئد در مقدماتی جام جهانی، کاپیتان دوم آلمان و بایرن گفته بود اگر بندر بازی می کرد سوئد را می بردیم، بندر در این باره می گوید:" من (زمان نقل مطلب از شواین اشتایگر) آنجا نبودم، ولی اگر او چنین چیزی گفته است، طبیعتاً باعث افتخار من است و این نشان می دهد که در طول دوران بازیگریم اشتباهات زیادی نداشتم. وقتی بازیکنی مانند شواین اشتایگر این حرف را می زند، برای من افتخار بسیار بزرگی است."

شایان ذکر است که بایرن با به خدمت گیری لوسیو، بالاک و زی روبرتو در سال 2002 و رابرت کواچ در سال 2003 نقش مهمی در ضعف و افول ناگهانی لورکوزن داشت و پس از روی کار آمدن رودی فولر به عنوان مدیر باشگاه لورکوزن، سیاست های این باشگاه در خصوص فروش بازیکنان به سایر تیم های بوندسلیگایی، خصوصاً بایرن تغییر کرده، به طوری که بایرن را در به خدمت گیری آرتورو ویدال هم ناکام گذاشت و پس از به نتیجه نرسیدن برای به خدمت گیری بندر، بایرن مجبور به خرید خاوی مارتینز چهل میلیون یورویی از اتلتیک بیلبائو شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ss پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 12:53

میدونستید نازی ها در ایران سایت مخصوصی دارند؟شیلتر هم نیست.
www.nazicenter.ir
از هم نژادان آریایی خود بیشتر اطلاعات کسب کنید.

Bavariaboy پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 18:40

حیف که رودی فولر دوست دارم وگرنه حالیش میکردم چوب لای چرخ بایرن گذاشتن یعنی چی !
بندر بازیکن خوبیه اما با وجود مارتینز نمیدونم نیازی بهش هست یانه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد