وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

قطری ها میزبانانی سربلند برای غول های بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌اردوی بایرن مونیخ در دوحه دیروز به پایان رسید و بایرنی ها خاورمیانه را در حالی ترک کردند که از بسیاری جهات می توان این اردوی آماده سازی را برای شاگردان هاینکس مناسب دانست.

کشور همسایه که با زیرساخت های با کیفیت همواره در تعطیلات نیم فصل مقصد بسیاری از تیم های بوندسلیگا است بار دیگر در میزبانی از غول های باواریا سربلند بیرون آمد کمپ تمرینی که بایرن در آن سکنی گزید و زمین تمرینی مونیخی ها بیش از 350 میلیون برای کشور کوچک حاشیه خلیج فارس آب خورد و این شاید تنها یکی از برنامه های قطر برای میزبانی هر چه بهتر از تیم های ملی در جام جهانی 2022 باشد.

حضور بازیکنان بین المللی بایرن و شالکه همچون فرانک ریبری، آرین روبن، یان هونتلار و بازیکنان تیم ملی آلمان در کشور قطر نگاه ها را به این کشور حاشیه خلیج متمرکز کرد. گشت زنی های بازیکنان در شهر دوحه، حضور در صحرا و رانندگی در شن های داغ بیابان با ماشین های با کیفیت شاسی بلند از دیگر تفریحاتی بود که شیخ نشینان برای تیم های بزرگ اروپا تدارک دیده بودند.

از نکات دیگری که می توان در اردوهای آماده سازی دوحه به آن اشاره کرد حضور نمایندگان تاتنهام و مذاکرات نهایی با لوئیس هولتبی بود بازگشت آرین روبن و لوئیس گوستاوو نیز از دیگر خبرهای خوب بایرن در اردوی نیم فصل بود.

برگزاری دو دیدار تدارکاتی در دوحه مقابل تیم قطری لخویا و شالکه برنامه ی بعدی بایرن برای آمادگی فیزیکی و مرور تمرینات تاکتیکی شاگردان هاینکس بود.

حضور بانوان محجبه با تصاویر بازیکنان بایرن در تمرینات این تیم و مزین شدن دستبند فرانک ریبری با نام الله از نکات فرهنگی سفر بوندسلیگایی ها به خاورمیانه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد