وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: فقط بایرن می تواند قهرمانی را از بایرن بگیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یورگن کلوپ سرمربی بروسیا دورتموند اقرار کرد که تیمش نمی تواند مانع قهرمانی رقیب دیرینه خود در این فصل بوندسلیگا شود.

به گزارش وب سایت ساکر نت، کلوپ معتقد است فقط یک اتفاق دراماتیک می تواند بیست و دومین عنوان قهرمانی را از بایرن دور کند. بایرن در حال حاضر و در پایان نیم فصل اول با نه امتیاز اختلاف با تیم دوم، بایر لورکوزن، در صدر قرار دارد و با دورتموند رده سومی دوازده امتیاز اختلاف دارد و سرمربی زرد ها امید دارد که تیمش اگر نتواند سومین قهرمانی پیاپی خود را به دست آورد، جزو سه تیم بالای جدول باشد.

کلوپ در این باره گفت: "هیچ کس نمی تواند قهرمانی را از چنگال بایرنی ها خارج کند، هیچ کس نخواهد توانست، مگر اینکه آن ها خودشان به خودشان ضربه بزنند، که متاسفانه این کار را نخواهند کرد!"

سرمربی زردهای وست فالن ادامه داد: "جایگاه دومی بسیار عالی خواهد بود، سومی هم خوب و حتی خیلی خوب است، اما پایین تر از سومی ما را وارد مسیری می کند که اصلاً در آن احساس راحتی نمی کنیم."

با وجود عملکردی خیره کننده در این فصل لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند در لیگ آلمان از عملکرد با ثبات و متداومی برخوردار نبود، با این حال مربی جوان این تیم معتقد است که اشتباه بازیکنانش در از دست دادن امتیازها بخشودنی است. او صحبت هایش را در این رابطه این گونه ادامه داد: "فکر می کنم قابل درک باشد که ما هم گاهی از سطح خود پایین تر باشیم، بازیکنان من هم انسان هستند و گاهی ضرورت ها فراموش می شوند. از طرفی ما در بعضی از بازی هایمان نشان دادیم که قادر به انجام چه کار هایی هستیم و فقط به این نیاز داریم که این ریتم را به بازی های پیش رو و جدول لیگ تحمیل کنیم، در این صورت نیم فصل دوم کاملاً موفقیت آمیزی خواهیم داشت."

نظرات 2 + ارسال نظر
مهزیار چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 21:31

و دقیقا درست گفته... قهرمانی در دستان ماست اگر ولش نکنیم...

Bavariaboy چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 23:31

خدا وکیلی مطلب و بخونین ببینین چقدر قشنگ و واقع گرایانه حرف زده حال کردم ، اگه مربیای فوتبال ما بودن میگفتن ما حتماً جبران میکنیم ... یه دستایی تو کاره ....نمیذارن ما قهرمان شیم و....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد