وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانتس بکن باوئر برنده جایزه مدیریت سال 2012 شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در مراسم انتخاب برترین های فوتبال جهان، فرانتس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان برنده جایزه مدیریت سال 2012 شد. 

بکن باوئر پس از دریافت این جایزه گفت: "من در دوران فوتبال و مربیگری جایزه های بسیاری را دریافت کرده ام، هم به عنوان بازیکن قهرمان جام جهانی شده ام و هم به عنوان مربی. اما دریافت این جایزه متفاوت بود. ممنون که من را در خاطر داشتید. آرزوی سلامتی در سال 2013." 

سپ بلاتر هم در اینباره گفت: "دانش فوق العاده او با تجربه بی نظیرش ترکیب شده. مردی فوق متخصص برای دنیای فوتبال." 

وی تنها فردی است که هم به عنوان کاپیتان و هم به عنوان مربی برنده جام جهانی شده است.

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدجواد سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 06:25 http://mjmazinani.blog.ir

سلام پسر خوب
آلمان یعنی مسئولیت
بقول دکتر شریعتی مسئولیت زاده توانایی نیست زاده آگاهی و انسان بودن است
بلاگ دات آی آر بدون تبلیغات پرسرعت امکانات زیاد 100% امن و داخلی اگه خواستی بیا اینجا بگو تا برات دعوتنامه بفرستم چون محدوده برای عوم فعلاً
برای نمونه برو وبلاگم
میتونی این آدرس رو بزنی
fcbayern.blog.ir

امیر عباس سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 12:07

بچه ها فکر شو بکنین بایرن با قیصر سه بار پشت سر هم قهرمان اروپا شده همون موقع المان قهرمان اروپا و جهان بوده وای چه حالی میداد اون موقع من بودم

امید سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 12:58 http://www.bayern3.blogsky.com

ایشاا...از امسال تجربش میکنیم امیر عباس ببینیم چه حالی میده

Allianz_Arena سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 13:41

تو باعث افتخار مایی........قیصر................

یک یونایتدی سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 14:48

سلام خسته نباشد همه دیدن چطوری در حق بوندس لیگا و لیگ برتر ظلم شد تیم منخب همه لالیگایی بودن و همه مضخرف این همه بازیکن خوب اما مشخص شد اونجا هم پارتی بازیه خدایی-ونپرسی-رونی-لام-ریبری-دروگبا-نویر-اورا-سوارزلوندوفسکی-رویس-گوتزه-اینا کجا رفتند خالا من کم گفتم

Bavariaboy سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 22:15

همیشه یه آرزوی بزرگ من این بوده تو زمان حاضرم یه بازیکن در حد و اندازه های قیصر تو فوتبال آلمان ظهور کنه ( هیچ وقت قیصر و وقتی با دست شکسته داره بازی میکنه فراموش نمی کنم )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد