وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: می خواهم به مربیگری بازگردم اما تیمم را انتخاب نکردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پپ گواردیولا مربی سابق تیم فوتبال بارسلونا که در استراحت به سر می برد امروز دوشنبه گفت به بازگشت به دنیای مربیگری فکر می کند ولی نمی داند به کدام باشگاه برود.

وی که سال گذشته نیوکمپ را ترک کرد می گوید : می خواهم مربی شوم ؛‌ من جوانم و فقط چهل و یک سال دارم ؛ اکنون به گونه ای دیگر زندگی می کنم به گونه ای که آن را می پسندم.
وی در پاسخ به سؤالی که آیا شما به نیمکت بایرن نزدیک شدید یا خیر، گفت: آنچه در حال حاضر تصمیم گرفتم این است که دوباره می‌خواهم به حرفه مربیگری بازگردم اما هنوز تیمم را انتخاب نکردم.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ،‌ وی سال گذشته و پس از چهار سال مربیگری بارسلونا ، از این تیم جدا شد.

نظرات 17 + ارسال نظر
مهزیار دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 22:29

میگم امیرجسین تو توmyfcb.de نیستی؟ دیگران چی؟ کسی نیست؟

مهزیار دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 22:30

ببخشید امیرحسین

امیرحسین دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 23:06 http://bayern.blogsky.com

نه نیستم

Bavariaboy سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 00:22

من عضوم چطور مگه؟

mersad سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 01:03

سلام دوستان؛ من جند وقت نبودم دسترسى به اینترنت نداشتم؛ فقط اومدم که بکم من فردا دارم میرم سربازى؛ بدى خوبى دیدین بالاخره ببخشین؛ اکه هم توهینى کردم به بزرکوارى خودتون ببخشین؛ همتونو دوست دارم؛ امیدوارم هر بار که میام مرخصى ببینم بایرن تیمارو ترکونده؛ امیدوارم قهرمان سه کانه بشیم؛ خداحافظ همکى

امیرحسین سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 01:24 http://bayern.blogsky.com

مواظب خودت باش مرصاد
دلمون برات تنگ میشه
امیدوارم خیلی بهت سخت نگذره

مصطفی سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 09:29

مرصاد جون موفق باشی ، سربازیم واسه خودش دورانیه ، هر وقت برگشتی بیا وبلاگ بچه ها دلشون واست تنگ میشه.

امیر عباس سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 11:41

مرصاد جان منم برات ارزوی سلامتی وموفقیت دارم ممکن تو خدمت یه کم سخت بگذره اما دورانیه که تا آخر عمر خاطراتش وتعریف میکنی ایشالا تا تو اموزشی رو رد کنی بایرنم ارسنال و نابود کرده

شاهین سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 12:27

خوش بگذره مرصاد

امید سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 12:56 http://www.bayern3.blogsky.com

امیدوارم موفق باشی مرصاد جان
دلم همه ی ما برات تنگ میشه
بهترین ها را برات آرزو میکنم

mj1989 سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 13:47

مرصاد،خداحافظ رفیق!

مهزیار سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 14:07

مرصـــــــاد... دوست داریم...
مستر پسر باواریایی، من یه گروه دارم، در حقیقت بزرگترین گروه سایته. میخواستم برای مدیریت بهترش ازت کمک بگیرم. اکنتت رو بگو فرند شیم بیشتر برات توضیح خواهم دا

میرزا سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 14:39

مرساد جون برو سربازی آدم شو!

امید روبن سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 15:44

مرصاد جان مراقب خودت باش! به امید فتح سه گانه!

Bavariaboy سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 21:57

اکنتم Bavariaboy760
من خیلی وقته به اکنتم سر نزدم پسوردم کار نمیکنه باید چیکار کنم؟

مهزیار چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 01:44

اینکه باید چی کار کنی دوباره کار کنه رو نمیدونم ولی اگر برات امکان داره و کمی میتونی وقت بذاری یه اکنت جدید بساز که به کمکت خیلی احتیاج دارم

محسن اشتایگر چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 02:33

ماکه معاف شدیم ایشا.. به سلامتى هرچه زودتر تمومش کنى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد