وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری: قصد دارم به یک بازیکن کلیدی در بایرن تبدیل شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ژردان شقیری عظم خود را برای تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی در تیم بایرن مونیخ جزم کرده است.

وی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به بایرن مونیخ پیوست برای حضور در ترکیب اصلی رقابت سختی با آرین روبن، توماس مولر و فرانک ریبری دارد.

شقیری در گفتگو با وب سایت رسمی بایرن مونیخ گفت: "من قصد دارم به یک بازیکن کلیدی در بایرن تبدیل شوم و جام های زیادی به دست آورم و من فکر می کنم در مسیر درست گام بر خواهم داشت. هدف من برای بقیه فصل، حضور بیشتر در ترکیب می باشد، اگرچه می دانم ما یک تیم قوی می باشیم."

وی ادامه داد: "و وقتی من برای 5 یا 20 یا 90 دقیقه بازی می کنم، همه تلاشم را می کنم. مربی نیاز دارد که متوجه شود که آیا می تواند بر روی من حساب باز کند؟ زیرا این تنها راه برای بیشتر بازی کردن می باشد."

نظرات 13 + ارسال نظر
نسترن دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 10:13 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

چه بامزه

king of bavaria دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 11:10

بازیکن دوست داشتنیه . سبک بازیش هم قشنگ و موثره. نیم فصل اول خیلی خوب بود . من خیلی دوسش دارم.

Bavariaboy دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 13:48

من بیشتر از بازی خوبش از تعصبش خوشم میاد با دل وجون در خدمت تیمه .

شاهین دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 13:49

من عاشق بازیکنای تکنیکی هستم
شکیری با اینکه خیلی بازی نکرده اما هر وقت وارد زمین شده تاثیر گذار بوده
راستی خیلی ممنون بابت تغییر بخش نظرات خیلی قشنگ شده دیگه عوضش نکن

فاضل دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 18:12

عالی ه ....اصلا حرف نداره

Bavariaboy دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 18:32

منم موافقم الان خیلی خوبه مخصوصا این لوگو های بایرن واسه نظرا خیلی جالبه.

امیر عباس دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 20:26

موافقم از خرید های خوب تیمه

امید دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 21:08 http://www.bayern3.blogsky.com

بازیکن با استعدادی هستش ولی خوب کارش سخته
راستی امیرحسین بخش نظرات خیلی جذاب شده تشکر

مهزیار دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 21:16

باریکلا پسر

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 23:37

ســــیلااااااام برو بکس بــــــاوارییای بزرگـــــــــــ..منم ب نوبه ی خودم تشکر میکنم اما نه فقط بخاطر بخش کامنتا،بخاطر این وبلاگ عالی تشکر میکنم از همتووون.راستی شقیری خیلی خووووووبه.
منم دوسش دارم چون مثه بقیه ی بایرنیا عالیه

امید روبن سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 15:31

بخش نظرات با حال شده! شقیرى هم بازیکن خوبیه و فکر کنم 3-4 سال دیگه جاى روبن یا ریبرى رو تو ترکیب بگیره!

روبن سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 16:46

مثل روبن هیچکی نمیشه.
با تمام مصدومیتاش از همه بازیکنای بایرن بیشتر دوستش دارم

محسن اشتایگر چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 02:37

بخش نظرا مگه تغییرکرده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد