وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمایل بایرن برای حضور زمستانی کرشوف در مونیخ

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توافق با یان کرشوف در حالی که باشگاه های زیادی به دنبال وی بودند برای بایرن حائز اهمیت بود اما آن ها اکنون رایزنی های خود را برای حضور این مدافع 22 ساله در نیم فصل دوم در ترکیب بایرن آغاز کرده اند.

مصدومیت هولگر بادشتوبر و محرومیت جروم بواتنگ در لیگ قهرمانان اروپا موجب شد تا بایرنی ها برای جلب رضایت باشگاه ماینتس جهت در اختیار گذاشتن یان کرشوف از نیم فصل دوم تلاش کنند.

کرشوف مدافع 1 متر و 95 سانتی متری تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان در گفتگویی با شبکه تلویزیونی آر تی ال در مورد پیوستن به بایرن و حضور در مونیخ از نیم فصل دوم رقابت های این فصل گفت:" این مسائل همیشه ممکن است اما من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم بهتر است در این مورد از سران باشگاه سوال کنید."

کریستین هیدل رئیس باشگاه ماینتس در خصوص این نقل و انتقال گفت:" البته در صورت توافق در زمینه های مالی این انتقال را می توان معقول دانست. من همیشه برای مذاکره با بایرنی ها آماده هستم."

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن اشتایگر دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 03:35

اگربشه خیلى خوبه

Bavariaboy دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 13:54

اینطور که از صحبتای رییس باشگاه ماینتس معلومه مثل اینکه باید خیلی سر کیسه رو شل کنن خیالی نیست ذخیره مالی باشگاه که ماشالا خوبه بگیرنش بهتره دفاع نداریم

kurd boy سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 12:36

واقعا هرکسی بیادبهتراز این بدشتوپره اصلا در حد بایرن نیست
اگه کیرشهف بیاد خیلی بهتر بازی می کنه می تونه کمک زیادی به بایرن بکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد