وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: بایرن فوتبالی استثنایی بازی می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم بایرن مونیخ آلمان معتقد است که تیمش در نیم فصل اول بوندسلیگا فوتبال بهتری را نسبت به همیشه بازی کرده است.

باواریای ها که در حال حاضر در تمرینات زمستانی میان فصل هستند، بعد از کسب 13 پیروزی، 3 تساوی، 1 شکست و کسب 42 امتیاز، با اختلافی 9 امتیازی نسبت به تیم دوم، در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند. بایرنی ها همچنین به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده اند و شرایط خوبی برای پایان دادن به دو سال ناکامی خود در کسب عنوان قهرمانی دارند.

یوپ هاینکس سرمربی موفق بایرن در مصاحبه با بیلد گفت: " من می خواهم بگویم که بایرن در کل تاریخ خود فوتبالی این چنین مدرن و جذاب را ارائه نکرده است. من یک ساله و نیم است که در مونیخ هستم و فکر می کنم که شما الان می توانید چیزهای که با مربیگری من و تلاش بازیکنان در حال به ثمر رسیدن است را ببینید."

وی افزود: " نوع بازی کردن تیم من در نیم فصل اول، شاید ساده به نظر برسد ولی مقدار زیادی تعهد و نظم و انضباط پشت این موفقیت وجود دارد، فوتبالی که ما ارائه کردیم استثانی بود."

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 10:07

به صورت استثنایی هم فینال ها رو میبازه...

شاهین دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 13:42

نه قبول ندارم
یعنی نتیجه خوب م گیریم اما خیلی زیبا بازی نمی کنیم

Allianz_Arena دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 14:34

ما استثناییییییییییی هستیم

مهدی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 18:11

من دوست دارم بایرن زیبا بازی کنه کلی موقعیت خلق کنه بازیکن ها حرکات تکنیکی بکنن(مثل بارسا)
ولی بایرن اینطوری بازی نمی کنه مخصوصا تکنیکی

Bavariaboy دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 18:22

دیگه یه ذره ازت تعریف کردیم دور ور ندار پپ پشت در ها حواست جمع باشه ...ما جام میخوایم اونم از نوع لیگ قهرمانانش .

x23are دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 18:31

دقیقا.
ساده بازی میکنیم اما کامل و نتیجه رو میگیریم.یه فصلم حداقل این طور باشیم جامو بگیریم از کل اروپا.

امیر عباس دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 20:29

باید عین چلسی بازی کنیم اصلا هر جور بازی میکنی بازی کن ولی قهرمان شو

مهزیار دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 21:24

به قولی به فوتبال زیبا جام نمیدند به نتیجه نمره میدهند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد