وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: در حال حاضر نمی توانم در مورد گواردیولا صحبت کنم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن، احتمال پیوستن پپ گواردیولا به این باشگاه در فصل آینده را رد نکرد تا شایعات در مورد قطع همکاری باشگاه باواریایی با یوپ هاینکس در پایان فصل آینده قوت بگیرد.

بایرنی ها در حال حاضر در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند و در لیگ قهرمانان نیز به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شدند اما سامر از تایید این مسئله که هاینکس فصل آینده نیز سرمربی این تیم خواهد بود، خودداری کرد.

او در گفتگو با نشریه بیلد گفت: "زمان شرایط را مشخص خواهد کرد. پیش از ماه مارس، دلیلی برای صحبت در مورد گواردیولا وحود ندارد. هاینکس مربی فوق العاده ای است و روحیه خودش را به تیم انتقال داده است. ما تنها باید تا انتهای فصل فروتنی مان را حفظ کنیم تا بتوانیم به یک یا دو جام برسیم. در حال حاضر من از کارشناسان می خواهم که خوددارتر باشند و در مورد یک موضوع تنها براساس شایعات صحبت نکنند."
گواردیولا که در 4 فصل حضور روی نیمکت بارسا، 14 جام مختلف با این باشگاه به دست آورد، در حال حاضر دوران استراحتش را در نیویورک سپری می کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 11:34

1 یا 2 جام؟؟
ما 6 تا رو امسال می خوایم

شاهین دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 13:40

این موضوع گوواردیولا هم شده داستان......

نعقیذخغ سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 12:52

واقعا اگه بیاد بایرن یه تحولی در بایرن ایجاد می کنه من که با اومدنش به بایرن موافقم چون بایرن و بوندس لیگا از مربی های بومی بیشتر استفاده می کنند بهتره یه غیر بومی همداشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد