وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: امیدوارم در سال جدید مصدوم نشوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت های متعددی که در طول سالیان گذشته با آن مواجه بوده است تا حدودی محتاط تر به میادین باز می گردد. او سلامتی را مهمترین آرزوی خود در سال جدید میلادی می داند.

هافبک مهاجم بایرن در اردوی آماده سازی قطر گفت: "این همیشه برای من خطرناک بوده است که بگویم خوب هستم و می خواهم به ترکیب بازگردم. سال 2013 آرزو کردم که سلامت باشم. این همیشه آرزوی من در سال های جدید است اما معمولا اتفاق نمی افتد."

روبن که اکنون پس از ماه ها مصدومیت بار دیگر سلامت خود را باز یافته است از شرایط بدنی اش راضی است و می گوید: "در مسیر درستی قرار دارم اینکه بتوانم به آمادگی 100 درصدی برسم و به بازی ها بازگردم ساده نیست. تنها می توانم بگویم برای این منظور گام بزرگی برداشته ام."

با توجه به مصدومیت های متعدد روبن برای خداحافظی از تیم ملی مجاب نشده است او می گوید:" من عاشق فوتبال هستم و حضور در تیم ملی کشورم برایم افتخار است." علاوه بر این آرین همواره از کار کردن با لوئیس ونگال مربی اسبق بایرن و کنونی تیم ملی هلند لذت می برد و در پایان در این مورد می گوید:" کار کردن با او همیشه برایم بسیار خوب بوده است."

نظرات 7 + ارسال نظر
روبن یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 14:51

ما هم امیدواریم.
باید امسال جبران مافات کنی رفیق

امید روبن یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 18:40

آفرین تو فقط 29 سالته! مطمئنم امسال روبن جبران میکنه!

شاهین یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 21:56

ایشاءلله

محسن اشتایگر دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 04:03

روبن جان تو و ریبرى موتورتون روشن شه شک نکن ما هرسه تارو گرفتیم،البته ریبرى موتورش روشن هست شماخداکنه دیگه مصدوم نشى

روبن دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 13:03

بهتون قول میدم دیگه مسدوم نشم

پیش به سوی قهرمانی در همه جامهای ممکن

امیر عباس دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 20:30

و پنالتی هم نزنم بگو!!!!

امیر علی سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 11:38

روبن دوست دارم با انگیزه فراوان بیای ما امسال کاپ لیگ قهرمانان رو میخواهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد