وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتینز: به زودی به آمادگی 100 درصدی می رسم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ خاوی مارتینز هافبک اسپانیای باشگاه بایرن مونیخ اولین اردوی آماده سازی نیم فصل خود را همراه مونیخی در خاور میانه تجربه می کند.

مارتینز در مورد شرایط این اردو و میزان آمادگی خود برای بازی های  نیم فصل دوم به روزنامه تی زد گفت: "این برای من یک تجربه جدید است. ما در اسپانیا تعطیلات نیم فصلی برای چندین هفته در اختیار نداشتیم. من فکر می کنم این تعطیلات برای ما بسیار خوب است و می توانیم با استراحت خود را برای نیم فصل دوم آماده کنیم."

مارتینز با مبلغی 40 میلیونی از اتلتیکو بیلبائو به بایرن پیوست اما نتوانست در نیم فصل نخست انتظارات را برآورده سازد با این وجود یوپ هاینکس سرمربی بایرن معتقد است این هافبک اسپانیایی در دیدار مقابل آگسبورگ توانست تا حدود زیادی به شرایط آمادگی بازگردد.

هافبک اسپانیایی بایرن اردوی آماده سازی قطر را فرصت مناسبی برای خود عنوان کرد و گفت: "من بسیار سریع می توانم به مرز 100 درصد آمادگی دست یابم و برای بازی ها نیم فصل دوم خوش بین هستم."

نظرات 1 + ارسال نظر
یزد چلسی دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 14:57 http://yazdchelsea.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
شما در وبسایت ما لینک هستین
لطفا ما را با نام زیر لینک کنید
★ وبسایت هواداران باشگاه چلسی •●•.
ممنون

لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد