وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: نباید دورتموند و لورکوزن را دست کم بگیریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن مونیخ مطمئن است که تیمش می تواند به دوسال انتظار در رسیدن به جام قهرمانی پایان دهد.

باواریایی ها در نیم فصل اول رقابت های بوندسلیگا عملکرد فوق العاده ای داشتند و با 9 امتیاز فاصله نسبت به بایرلورکوزن رده دوم روانه تعطیلات زمستانی شدند.

حالا باستین شواین اشتایگر در صحبت هایی به وب سایت رسمی باواریایی ها گفته: «فاصله زیادی تا زمان اهدای جام باقی مانده. تک تک اعضای تیم ما باید تلاش کنند تا با تمام توان و با ادامه مسیری که در نیم فصل اول طی کردیم، برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش کنیم. ما باید بهتر کار کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم در پایان فصل به جام برسیم.»

شواین اشتایگر ادامه داد: «ما خیلی خوب دفاع می کنیم و این فاکتور سرنوشت سازی است. قطعا این در مقایسه با فصل گذشته تغییر کرده است. این چیزی است که من شخصا به آن توجه می کنم. به همین خاطر هم هست که در شرایط خوبی هستیم. به علاوه خریدهای جدید تیم به خوبی در تیم جا افتاده اند. مهم است که فصل را خیلی خوب و با شکست دادن فورث و اشتوتگارت شروع کردیم. حالا باید رو به جلو حرکت کنیم و به روند این بردها ادامه دهیم.»

بروسیا دورتموند، قهرمان فصل قبل بوندسلیگا ، حالا با بایرن 12 امتیاز فاصله دارد و شواین اشتایگر معتقد است که باواریایی ها نباید لورکوزن و دورتموند را دست کم بگیرند: «دورتموند هم دقیقا مثل ما، شرایط خیلی خوبی در تیمش دارد. ما نباید بایرلورکوزن را هم دست کم بگیریم. آنها این فصل تدافعی تر هستند و ترجیح می دهند تا با ضد حملات به گل برسند. این باعث می شود تا آنها خیلی خوب باشند. ما باید به خاطر عدم قهرمانی مان در فصل قبل فقط خودمان را سرزنش کنیم. حالا همه چیز در دستان ماست.»

نظرات 6 + ارسال نظر
مهزیار شنبه 16 دی 1391 ساعت 01:48

فکر کنم که دورتموند لورکوزن رو بگیره. بازم رقیب اصلیمون خود دورتمونده که اونم بازی رو در رو سرنوشت رو تعیین میکنه. اگر مثل نیم فصل اول بازی خودمونو بکنیم قهرمانیم ولی اگر بخوایم توجه کنیم کدوم تیم چه ننیجه ای رو میگیره و فاصله امتیازی چی میشه و ... باعث میشه تمرکزمونو از دست بدیم و نتونیم خوب بازی کنیم

مهدی شنبه 16 دی 1391 ساعت 13:22

اخه چرا این عکسو گذاشتی؟؟
دوباره دلمون گرفت

شاهین شنبه 16 دی 1391 ساعت 13:22

فقط غرور می تونه دستمنو از جام کوتاه کنه امیدوارم هیچ وقت دچارش نشیم

Bavariaboy شنبه 16 دی 1391 ساعت 13:43

منم موافقم رقیب اصلی دورتمونده باید بازی برگشت حسابی حالشونو بگیریم، امیدوارم محروم و مصدوم نداشته باشیم.

نمیدونم! شنبه 16 دی 1391 ساعت 14:37 http://null

ای بابا!تا عکس و دیدم یاد چلسی -------افتادم!------و----

امیر عباس شنبه 16 دی 1391 ساعت 17:09

فقط باید مواظب دورتموند باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد