وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: فقط در بازیهای مهم ملی بازی میکنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم بایرن مونیخ با ابراز ناراحتی از مصدومیت‌های مکرر خود گفت: قصد دارم از این به بعد فقط در بازی‌های مهم برای تیم ملی هلند بازی کنم تا جلوی آسیب‌های فراوان خود را بگیرم. 

روبن که بعد از جام جهانی مدام از مصدومیت‌های جسته و گریخته از جمله مصدومیت کمر و همسترینگ رنج برده قصد دارد تا در بازی‌های دوستانه و کم ارزش برای لاله‌های نارنجی بازی نکند. روبن در این‌باره گفت: شرایط من و تیم ملی خیلی خوب پیش نرفته است. نمی‌دانم هم دلیلش چیست اما این حرف من به معنای خداحافظی از تیم ملی هلند نیست چون بازی کردن برای تیم ملی همیشه برای من افتخار بوده است اما اگر بازی نه چندان مهمی در تیم ملی داشته باشیم قصد دارم در آن بازی نکنم.

روبن طی 63 بازی ملی برای هلند 17 گل زده است. وی این فصل در تیم بایرن مونیخ اغلب به دلیل مصدومیت نتوانست باواریایی‌ها را همراهی کند. 

نظرات 8 + ارسال نظر
Bavariaboy جمعه 15 دی 1391 ساعت 18:56

همینه بابا ول کن این تیم ملی هلند و!؟!؟.......
فقط بایرن.....

مهدی جمعه 15 دی 1391 ساعت 20:44

با اینکه هیچ وقت نمی تونم بخواطر اون پنالتی .... جلوی چلسی ببخشمش ولی دوست دارم دوباره به اوج برگرده حداقل برای اون بازی جام حذفی با دورتمند که ریبری هم نیست

Sebastian Hamed جمعه 15 دی 1391 ساعت 20:59

یه عاقل پیدا کردیم بلاخره

امیر عباس جمعه 15 دی 1391 ساعت 22:03

وای اگه روبن آماده باشه فقط هاینکس جون مادرت پنالتیا رو بده یکی دیکه بزنه

محسن اشتایگر شنبه 16 دی 1391 ساعت 02:00

اصلا از تیم ملى خداحافظى کن

شاهین شنبه 16 دی 1391 ساعت 13:23

ول کن هلندو رفیق

امید روبن یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 00:16

اصلا تا جام جهانى میخواى کجا بری؟!!!
اینجا همه خل شدن! آخه دیوانه ها روبن پنالتى نزنه ، پس کى بزنه؟!!!
ماندزو؟ مولر؟ یا شواینى که از اونم بدتره؟!

محسن اشتایگر یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 01:05

آلابا مارتینز و شکیرى پنالتی زناى خوبین تازگیا مولرهم خوب میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد