وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هواداران در آلمان به سکوت اعتراض آمیز در ورزشگاهها پایان دادند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هواداران آلمانی از پایان اعتراض برضد تدابیر جدید امنیتی در ورزشگاههای این کشور خبر دادند.

هواداران فوتبال در آلمان از اواسط ماه گذشته میلادی در اعتراض به تدابیر جدید امنیتی در ورزشگاههای این کشور در آغاز بازیها چند دقیقه سکوت می کردند اما انتشار این خبر بدان معناست که دیگر هواداران فوتبال به این سکوت پایان خواهند داد.

جنبش موسوم به دوازده دوازده که از دوازدهم دسامبر این اقدام اعتراض آمیز را آغاز کرده بود پس از آنکه توسط مسئولان لیگ فوتبال آلمان به مذاکره دعوت شد از پایان این حرکت اعتراض آمیز خبر داد.
سازمان لیگ فوتبال آلمان و سی و شش باشگاه لیگ بوندسلیگا یک و دو ماه گذشته درباره افزایش تدابیر امنیتی، جلوگیری از ورود فشفشه و بمبهای دودی، افزایش دوربین های مدار بسته و آموزش بیشتر به ماموران امنیتی ورزشگاهها توافق کردند.
جنبش دوازده دوازده روز پنجشنبه در وب سایت خود اعلام کرد پس از تعطیلات زمستانی دیگر خواستار سکوت اعتراض آمیز در آغاز مسابقات نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، این جنبش اعلام کرد مسئولان بلندپایه بوندسلیگا رهبران این جنبش را برای مذاکره دعوت کرده اند و با درخواست های اولیه این جنبش موافقت کرده اند بنابراین دیگر خواستار ادامه سکوت در ورزشگاهها نخواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Bavariaboy جمعه 15 دی 1391 ساعت 14:11

فکر نمیکردم هوادارای آلمانیم فشفشه و بمب دودی داشته باشن !؟!؟
ضمناً یه پیشنهاد داشتم میخواستم اگه از نظر نرم افزاری براتون امکان داره همونطور که خودتون در مورد کامنت ها پاسخ میدید این امکان رو هم بزارین که دیگران هم به یک کامنت پاسخ بدن
ممنون از زحمات شما

اگه میشد خوب بود ولی متاسفانه امکانش نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد