وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: آن کارت قرمز را برای من کنار گذاشته بودند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، تصمیم داور در مورد دادن کارت قرمز به او در دیدار مقابل آگسبورگ در جام حذفی را زیر سوال برد.

در این دیدار که با پیروزی 2-0 بایرنی ها به پایان رسید، ریبری به دلیل درگیری با کو جا چئول از بازی اخراج شد، تصمیمی که ریبری چندان از آن راضی نیست.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" کارت قرمز من عادلانه نبود. اگر بازیکن دیگری بود، به خاطر این اتفاق کارت قرمز نمی گرفت. البته من روی "کو" خطا کردم اما عذرخواهی کردم. بعد از آن بود که او من را تحریک کرد و من اسیر بازی او شدم. اگر داور تصمیم گرفت که به من کارت قرمز بدهد، باد به او هم کار می داد زیرا او هم دستش را روی صورت من گذاشت."

با دریافت این کارت قرمز، ریبری دیدار تیمش مقابل دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را از دست خواهد داد؛ اتفاقی که باعث ناراحتی بیشتر ریبری شد.

" وقتی شنیدم دیدار بعدی مقابل دورتموند خواهد بود، بسیار ناراحت شدم. این اتفاق به روحیه من بسیار ضربه زد زیرا من هیچ کار بدی انجام نداده بودم. مطمئنا اگر بازیکن دیگری بود، این کارت قرمز را نمی گرفت. اما وقتی بازی های مهم از راه می رسد، چنین اتفاقاتی برای من رخ می دهد."

نظرات 4 + ارسال نظر
Sebastian Hamed پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 22:48

خدا اول داور و زلیل کنه بعد این یارو رو

احسان ع پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 23:03

وبلاگ فوق العاده ای داری امیرحسین جون. به شما تبریک میگم. در ضمن این فرانک ریبری بازیکن مورد علاقه منه. اگر تونستی بیشتر ازش بنویس.

Bavariaboy پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 23:41

خیالی نیست بچه های دیگه جبران میکنن و ایشالا بازی رو با اقتدار میبریم.

روح الله گومز سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 01:41 http://WWW.MARIOGOMEZ.BLOGFA.COM

بچه ها اشکال نداره ماریو هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد