وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و توپچی ها درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اعضای دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و قرارگیری مقابل یکدیگر نظر خود را بیان کردند که در ادامه می خوانید.

 

کارل هاینس رومنیگه (مدیر اجرایی بایرن مونیخ) : 

فکر می کنم ما در حالی پای به این دیدار خواهیم گذاشت که اندکی شانس بیشتری نسبت به حریف داریم. البته نباید مرتکب اشتباه شویم و حریف را دست کم بگیریم. آرسنال در چند ماه اخیر در لیگ برتر اندکی دچار مشکل شده و نگاهی به جدول لیگ این را نشان می دهد. اما این دیدار به هیچ وجه برای ما آسان نخواهد بود. ما در انتظار دیدار رفت در لندن هستیم و سپس دیدار برگشت در مونیخ. 

 

ماتیاس سامر (مدیر ورزشی بایرن مونیخ) :  

این حریفان با ورزشگاه هایشان می توانند دیداری مهیج را در مرحله یک هشتم نهایی رقم بزنند. 

 

فیلپ لام (کاپیتان بایرن مونیخ): 

قرعه خیلی خوبی است. ما بی تردید شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد داریم. اگر بتوانیم از کیفیت بالایمان استفاده کنیم، شانس زیادی برای رسیدن به این هدف خواهیم داشت. من تا به حال هیچ وقت مقابل آرسنال بازی نکردم و تا به حال در ورزشگاه آنها به میدان نرفتم. هواداران و بازیکنان همگی در انتظار رویارویی دو تیم در یک جو فوق العاده هستند. من همچنین در انتظار رویارویی با پودولسکی و مرتساکر هستم. همیشه روبرو شدن با هم تیمی هایتان در تیم ملی فوق العاده است. 

توماس مولر (مهاجم بایرن مونیخ) :  

فکر می‌کنم با قرعه‌ای‌ زیبا و حریفی قابل توجه برخورد کردیم. به باورم پیروزی بر آرسنال در دسترس است. بیشتر خوشحالی من به این خاطر است که بازی رفت را در لندن انجام می دهیم و بعد در مونیخ بازی برگشت را برگزاری می‌کنیم. رویارویی با آرسنالی‌ها به خصوص برای ما آلمانی‌ها از این جهت که با لوکاس پودولوسکی و پر مرته‌ساکر ملاقاتی ویژه داریم، حائز اهمیت است. 

  

مانوئل نویر (دروازه بان بایرن مونیخ) :  

این قرعه جالبی است و باید برابر یک تیم بزرگ و بازیکنان خوبش قرار بگیریم. دیدار ساده ای نخواهد بود ولی فکر می کنم که می توانیم به دور بعد صعود کنیم. قبل از این دیدار، در تیم ملی آلمان با پولدی و پر ملاقات خواهم داشت و فکر می کنم که می توانیم کمی در این باره بگوییم و بخندیم!  

آرسن ونگر (سرمربی آرسنال) :  

همانطور که مسئول اجرایی مسابقات ذکر کرد، تنها 5 تیم از میان این تیمها سال گذشته نیز در این مرحله حاضر بوده اند که این به این معناست که 11 تیم جدید و طبیعتا تغییرات زیادی در این مسابقات را شاهد هستیم و این مسابقات هر سال سخت تر می شود. باشگاههای آلمان بسیار بزرگ هستند و در سالهای اخیر جهش بزرگی به سمت جلو داشته اند. 

سرمربی تیم آرسنال با بیان اینکه احترام زیادی برای بایرن قائل است، اذعان کرد که از عدم رویارویی با بارسلونا خوشحال است. 

 

لوکاس پودولسکی (مهاجم آرسنال) : 

پودولسکی گفت که آرسنال شرایط لازم را برای شکست دادن بایرن مونیخ دارد. وی به شبکه تلویزیونی آرسنال پلیر گفت که این رقابت هم رفت دارد و هم برگشت و هر دو تیم فرصت برنده شدن را دارند.

 

الیور ژیرود (مهاجم آرسنال) : 

نباید از بایرن هراسی داشته باشیم درست است که آنها حریف بزرگی به حساب می آیند ولی آرسنال نیز حریف کوچک و راحتی برای مونیخی ها محسوب نمی شود. قبل از قرعه کشی و در جریان تمرینات لوکاس (پودولسکی) مدام به ما می گفت با بایرن مونیخ رو به رو خواهیم شد، خودتان را برای یک بازی بزرگ آماده نمایید. خوشحالم پیش بینی او به حقیقت پیوست. من معتقدم این بازی برای لوکاس یک بازی ویژه به شمار می رود.  

ژیرود در حالیکه که می خندد می گوید فکر می کنم لوکاس هنوز خرده حساب هایی با باشگاه بایرن مونیخ دارد. 

نظرات 6 + ارسال نظر
mahsa جمعه 1 دی 1391 ساعت 11:07

چه جذاب!!!این پولدوسکی تو ارسناله!؟!؟!
دیگه جذاب تر!!!!

false جمعه 1 دی 1391 ساعت 18:37

یکی این لوکاسرو بیگیره.هههههههبیصبرانه منتظرم بازیا شروع بشه

Sebastian Hamed جمعه 1 دی 1391 ساعت 18:45

نظر من: قرعه خوبیه ولی نباید دست کم بگیریم

محسن اشتایگر جمعه 1 دی 1391 ساعت 19:07

هه هه هه تازه مهساخانوم میفرمایند تایتانیک پسره یا دختر! یعنى واقعا نمیدونستى پولدىتوپچیه؟!

محسن اشتایگر جمعه 1 دی 1391 ساعت 19:09

پولدى توپچیه

مهسا شنبه 2 دی 1391 ساعت 00:10

مگه تایتانیک دختر پسر داره!!!؟؟؟
پرسیدن عیب نیست!!!ندانستن عیب است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد