وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آگسبورگ - بایرن مونیخ؛ آخرین نبرد برای آخرین بازی حذفی سال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شاگردان هاینکس هرگز برابر حریفان باواریایی طعم شکست را تجربه نکرده اند و حالا امیدوارند با کسب یک برد دیگر برابر آگسبورگ در جام حذفی, نیم فصل نخست را هر چه با شکوه تر به پایان برند.

در صورتی که بایرن مونیخ در بازی امشب از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان برابر حریف باواریایی خود در ورزشگاه اس جی ال آرنا موفق به کسب پیروزی شود به رکورد 13 بازی بدون شکست خواهند رسید.

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ ممکن است برای این بازی مجبور شود تیمش را بدون خاوی مارتینز که گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه است  به میدان بفرستد. این هافبک اسپانیایی در جریان تساوی خانگی بایرن مونیخ برابر مونشن گلادباخ از ناحیه صورت دچار مصدومیتی شدید شد و در دقیقه 38 بازی جای خود را به ژردان شقیری داد؛ بنابراین برای بازی سه شنبه شب لوئیس گوستاوو می تواند جای خالی او را در خط میانی پر کند.

ماریو ماندزوکیچ پس از آنکه در 7 بازی موفق به گلزنی نشده در حال حاضر جایگاهش در خط حمله بایرن مونیخ توسط ماریو گومز در خطر است, بازیکنی که اخیرا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده و سخت در تلاش است تا بار دیگر در خط حمله بایرن مونیخ به جایگاه ثابتی برسد.

مارکوس وینزیلر سرمربی آگسبورگ در اوایل ماه جاری برابر بایرن مونیخ متحمل شکست 2-0 شد و در حال حاضر در آستانه این بازی حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بسیار بعید است که تغییرات بسیار زیادی در ترکیب تیمش انجام بدهد. بنابراین ساشا مولدرز رهبری خط حمله تیمش را از ابتدا بر عهده خواهد گرفت و از کالسن برکر در کنار راگنر کلاوان در قلب خط دفاعی آگسبورگ برای این بازی مهم استفاده می شود.

 

آیا می دانستید؟

    آگسبورگ  هرگز نتوانسته برابر حریفان باواریایی به پیروزی برسد و در مجموع سه بازی که این دو تیم به مصاف هم رفته اند این تیم در هر سه بازی متحمل شکست شده.

    مارکوس وینزیلر سرمربی آگسبورگ چهار سال را در بایرن مونیخ به عنوان بازیکن سپری کرده اما هرگز نتوانسته برای تیم اصلی بازی کند.

    پس از تساوی 1-1 برابر گروتر فورث در حال حاضر فاصله آگسبورگ با منطقه امن در جدول رده بندی بوندسلیگا 10 امتیاز است.

    بایرن مونیخ از سال 1957 که اولین حضورش در دی.اف.بی پوکال را تجربه کرد، به بعد با کسب 15 عنوان قهرمانی در جام حذفی آلمان موفق ترین باشگاه در این رقابت هاست.

    پس از آنکه بایرن مونیخ در فصل گذشته در فینال این رقابت ها برابر بروسیا دورتموند متحمل شکست تحقیر آمیز 5-2 شد حالا آنها بسیار مشتاق هستند تا بار دیگر در این رقابت ها به قهرمانی برسند.

    شاگردان یوپ هاینکس در دو مرحله قبل این رقابت ها در مجموع هشت گل به ثمر رساندند بدون آنکه گلی از حریفان خود دریافت کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
alireza سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 17:48 http://www.irani3da5.tk

http://www.irani3da5.tk socks free

alireza سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 17:48 http://www.irani3da5.tk

http://www.irani3da5.tk socks free

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد