وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان: دورتموند یک نیمکت قوی، برای جنگیدن در هر 3 جبهه را ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولیور کان، دروازه بان افسانه ای و سابق تیم ملی آلمان در صحبت هایی درمورد شرایط کنونی بروسیا دورتموند، قهرمان فصل قبل بوندسلیگا به صحبت پرداخت و به این نکته اشاره کرد که این تیم در نبرد در هر سه جبهه با سختی هایی روبرو شده است.

بروسیا دورتموند رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را در صدر جدول گروه دی و بالاتر  از رئال مادرید، سیتی و آژاکس به پایان برد ولی در رقابت های بوندس لیگا با 12 امتیاز فاصله نسبت به بایرن مونیخ در رده سوم جدول قرار گرفته.

دراین میان اولیور کان در صحبت هایی به تمجید از عملکرد شاگردان یورگن کلوپ در رقابت های اروپایی پرداخت و به این نکته اشاره کرد که رختکن کم بازیکن این تیم، کار را برای زردپوشان سخت کرده است.  

کان در ستون ویژه اش در روزنامه بیلد نوشت: «بروسیا دورتموند در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خیره کننده ای داشت و باید به این نکته توجه کرد که آنها کاملا برروی این رقابتها تمرکز کرده اند. در بوندسلیگا، بروسیا تمرکز لازم را کم دارد. فاصله میان عملکرد آنها در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا نشان می دهد که آنها به نیمکت قوی تری نیاز دارند تا بتوانند در هر دو تورنمنت دراوج باشند.»

کان به علاوه درمورد برکناری هوب استیونس از نیمکت مربیگری شالکه هم نظرش را ابراز کرد و از توماس توشل ، سرمربی ماینتس به عنوان جانشین ایده آلی برای این مربی هلندی یاد کرد:« خیلی از هواداران معتقدند که برکناری سرمربی شالکه یک اشتباه بود ولی من با بررسی عملکرد استیونس، با این صحبت آنها مخالفم. الان مسیر سران باشگاه و سرمربی تیم از هم جدا شده و این فرصت فراهم شده تا ببینیم که شالکه در شرایط جدید چطور خواهد بود.برای جانشینی استیونس باید گزینه درستی انتخاب شود که با فلسفه باشگاه جور دربیاید.به عنوان مثال ماینتس، سرمربی خیلی خوبی دارد که با ثبات و به صورت سیستماتیک کار می کند. من تصور می کنم که توماس توشل، سرمربی ماینتس بتواند در شالکه موفق شود.»

نظرات 2 + ارسال نظر
موسی چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 14:23

آره-حق با الیور است.با این نیمکت نمیتوان در سه جبهه جنگید

کان مقدس پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 19:38

با اول متن خیلی حال کردم.
کان دروازبان افسانه ای......
تو فقط یکی هستی کان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد