وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته به جمع ۱۱ مرد برتر هفته هفدهم بوندسلیگا راه یافت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدافع برزیلی بایرن مونیخ به تیم منتخب هفته هفدهم بوندسلیگا راه یافت.

با خاتمه پیکارهای این هفته لیگ ژرمن‌ها که آخرین سری از مسابقات دور رفت بود،‌ هفته نامه کیکر مطابق معمول اقدام به انتخاب 11 بازیکن برتر کرد.

 

فهرست اسامی این تیم به شرح زیر است:

*دروازه‌بان:

تر اشتگن، بورسیامونشن‌گلادباخ. در تساوی یک بر یک با بایرن‌، قهرمان مقتدر دور رفت بوندسلیگا درخشش خیره‌کننده ای داشت و یوپ هاینکس در صحبت‌های پس از بازی خود به این نکته اشاره کرد که دروازه‌بان گلادباخی‌ها که مرد شماره 3 تیم ملی آلمان نیز است، سد محکمی مقابل حملات شاگردانش در این مصاف بوده است.

 

*خط دفاع:

مدافع راست: زدنیک پوزپخ، ماینس. در برد 3 بر یک مقابل اشتوتگارت در ورزشگاه کوفیس‌آره‌نا و در حضور 31 هزار نفر یکی از ارکان کسب موفقیت تیمش نام گرفت و به دقت به انجام وظایف مشغول شد.

مدافع میانی: مارتین اشترانسل، بورسیامونشن‌‌گلادباخ. او نیز در تاکتیک دفاعی تیمش که مقابل بایرن‌ در نظر گرفته شده بود، به دقت به وظایف خود عمل کرد و اجازه گذر به مهاجمان مونیخی را نداد.

مدافع میانی:‌ دانته،‌ بایرن‌مونیخ. این مدافع برزیلی مقابل تیم سابقش یکی از روزهای بسیار خوب خود را تجربه کرد. وی در این بازی بی‌نقص ظاهر شد.

مدافع چپ: رادوسلاو سابانیویک، ‌ماینس. این مدافع توانمند اهل اسلوواکی مقابل اشتوتگارت و برد 3 بر یک در منطقه دفاع چپ حاشیه امنیت برای تیمش در جدال با اشتوتگارت ایجاد کرد و جزو بهترین‌ها بود.

 

*خط میانی:

هافبک راست: هاینس مولر، ماینس. دو گل زد و یک پاس گل داد. مولر 34 ساله در جدال با اشتوتگارت بهترین بازیکن میدان به همین خاطر نام گرفت.

هافبک میانی: یان روزنتال، فرایبورگ. این هافبک آلمانی در جدالی که تیمش 3 بر یک شالکه را شکست داد و همین نتیجه باعث اخراج هوب استیوونس، مربی هلندی حریف شد، 2 گل زد.

هافبک میانی: پیرمین اشوگلر، اینتراخت فرانکفورت. در پیروزی 2 بر صفر خارج از خانه مقابل سفید و سبزپوشان ولفسبورگی گلی نزد، اما این بازیکن سوئیسی سازنده 2 گل تیمش شد. به باور کسانی که این بازی را تماشا کردند، او مرد برتر میدان بود.

هافبک چپ: ماریو گوتزه، بورسیادورتموند. در برد 3 بر یک در زمین هوفن‌هایم یک گل زد و 2 گل ساخت تا شاگرد اول یورگن کلوپ در این جدال باشد.

 

*خط حمله:

مهاجم نوک: اشتفان کیسلینگ، بایرلورکوزن. کاپیتان ملی‌پوش لورکوزنی‌ها در برد ارزشمند 3 بر صفر مقابل هامبورگ، 2 گل تیمش را به زیبایی به ثمر رساند.

مهاجم نوک: ماکس کروزه، فرایبورگ. این مهاجم 24 ساله آلمانی در شکل گیری برد 3 بر یک مقابل شالکه گلی نزد، اما سازنده هر 3 گل تیمش در این جدال مهم بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
false سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 19:11

ناموسن خرابشم....خیلی خره..مخصوصا هد زدناش بمبه.
فوق العادس.....داااااااااااانته گوووووووووووووووووووود

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 19:12

بازم false......اوووووووووووووووووف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد