وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار آگسبورگ - بایرن مونیخ

  

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار آگسبورگ - بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۰

نظرات 18 + ارسال نظر
false دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 14:54

تو لیگ که ترکوندیمشون.... اینجا هم امیوارم که بترکونیمشون

Mersad دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 14:55

فاضل دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 15:26

[:S018:]دیگه کی روبن میخواد بازی کنه ؟؟؟؟!

Bavariaboy دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 18:20

الان این چه مرحله ای از جام حذفیه ؟
وما اگه ببریم به کی میخوریم ؟

mahsa دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 18:38

اوه اوه چه عصبانین همه!!!
حرص نخورین بابا پوستتون چروک میشه!!!
خوب اخه بازی های جام حذفیم بحث و گفتگو داره!!!؟؟؟معلومه بایرن میبره!!!
روبن کیلو چنده!!!اصلا ازش خوشم نمیاد...کاش زود تر از بایرن بره!!!تو پستش کلی بازیکن خوب داریم!!!

Mersad دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 19:00

راستی خیلی وقته از نویسنده ی ما مصطفی خبری نیست...... دلمون تنگ شده

مصطفی دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 20:30

دادا مرصاد من همینجام . گفته بودم که سرم شلوغه نمیتونم بیام ولی هر موقع به اینترنت دسترسی داشته باشم مطمئن باشین اولین صفحه که باز میکنم وبلاگ خودمونه . منم دلم واستون تنگ شده ولی خب چاره چیه باید یه مدتی تحمل کنم تا ببینم خدا چی میخواد.
در مورد بازی هم بگم میبریم ولی احتمالا یه خورده به مشکل بخوربم ولی آخرش ما میبریم.
راستی در مورد پست قبلی که من اونجا نظر گذاشته بودم از تمام بچه هایی که ابراز لطف کرده بودن تشکر میکنم و دستشونو از همینجا میبوسم.
بازم مرسی که به من لطف دارین.

فاضل دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 21:26


راستم میگی آ مهسا خانم !!!!بی جهت داریم حرص میخوریم
با هاتون موافقم واقعا دیگه به این روبن نیازی نیست

پوریا دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 22:08

اونایی که میگن به روبن احتاجی نیست باید برن یبار دیگه بازی هاشو ببینن
اینکه ابر و باد و مه فلک و خورشید دست به دست هم میدن و بدشانسی رو میارن برای روبن تقصیر ما نیست
روبن یکی از بهترینای بایرنه.من خودم شخصا هر چقدر هم که پنالتی خراب کنه بازم دوسش دارم

Sebastian Hamed دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 22:46

منم با موندگاری روبن موافقم خیلی وقتا خیلی موقع ها تیمو نجات داده رو نباید فراموش کرد
هرکسی پنالتی خراب میکنه برای مسال خود گردمولر تو همین پستا خوندم بزرگترین پنالتی خراب کن بوده!

محسن اشتایگر سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 00:22

روبن وقتى آماده است به همراه ریبرى دو وزنه ى مهم و کامل هستن تنهاحضورش در زمین مدافعین حریفو مضطرب می کنه در ضمن مهسا خانوم روبن اصلا جاى مولرو نمیگیره مولر هافبک هجومى بازی میکنه . فاضل جان و آقامرصادشیرتون هم خشک میشه ایشا... مصطفى هرچه زودتر برگرده

محسن اشتایگر سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 00:52

یه خبر بد یوفا بواتنگو دو جلسه محروم کرد پس بااین حساب تورفت وبرگشت دانته و فن بویتن هستن هاینکس هم گفته تیموشوک و مارتینز هم میتونن دفاع مرکزى بازى کنن و خبرى از خرید دفاع در نیم فصل نیست در ضمن یووه هم بالوسیو فسخ کرد (یه نیم فصل بدردمون میخوره ) منبع:ورزش3.ir

MaHsA سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 15:28

آخ داداش محسن زدی به هدف!!!
ولی من نه به خاطر مولر گفتم نه به خاطر خراب کردن پنالتی!!!
کلا از اولین باری که دیدم این روبری ها مخصوصا ریبری زد تو دهن توماس ازش متنفر شدم!!!! فرانسوی
بازیشم....بد نیست ولی گفتم که کلی بازیکن خوب آلمانی داریم!!!
پارسال تیممون کلا آلمانی بود...امسال خیلی کم شدن!!!

Deutsch girl سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 15:57

بایرن میترکونتشون

فاضل سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 17:20

بازم میگم اگه نیم فصل دوم هم روبن پشت هم مصدوم شه صدرصد این فصل آخرش ه

روبن سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 18:40 http://null

روبن برگرد و اقتدارتو نشون بده تا بعضیا حرف مفت نزنن

محسن اشتایگر سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 19:36

آخ گفتى روبن یاد گلش به منچستر افتادم

امیر عباس سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 21:47

چرا ما همش تو زمین حریف بازی میکنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد