وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: به جانشینی مورینیو در مادرید فکر نمی‌کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با بیان اینکه تا سال ۲۰۱۴ با فدراسیون این کشور قرارداد دارد، به شایعاتی که او را جانشین احتمالی مورینیو در مادرید می‌دانستند، پایان داد.

یواخیم لو تأکید کرد که جانشینی مورینیو در رئال مادرید آخرین چیزی است که او به آن فکر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز 2 سال دیگر از قراردادم با تیم ملی آلمان برای هدایت این تیم به جام‌جهانی 2014 برزیل باقی مانده است.

وی در این باره اظهار داشت: شاید از برخی جهات به فوتبال باشگاهی برگردم اما اکنون زمانش نیست. به طرز باورنکردنی از اینکه سرمربی تیم ملی آلمان هستم احساس افتخار می‌کنم و این امر در تمام این سال‌ها برایم لذتبخش بوده است.

سرمربی 52 ساله ادامه داد: خودم را درگیر شایعات نمی‌کنم، ژوزه مورینیو تا سال 2016 قرارداد دارد و من هم تا سال 2014 با تیم ملی آلمان قرارداد دارم.

یواخیم لو تصریح کرد: بهترین چیزی که می‌توانم برای آن امیدوار باشم قهرمانی با آلمان در جام‌جهانی 2014 است.

وی افزود: در این مورد فکر نکرده‌ام و با کسی در موردش صحبت نکرده‌ام. ابتدا باید از راهیابی به مسابقات جام‌جهانی مطمئن شویم.

لو 2 سال پیش از در دست گرفتن هدایت تیم ملی آلمان پس از جام‌جهانی 2006 به عنوان دستیار یورگن کلینزمان در این تیم فعالیت می‌کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
mersad یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 11:17

دیوونه ای مگه؟؟؟؟

Bavariaboy یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 19:06

آخی خیالم راحت شد

محسن اشتایگر یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 19:33

دیوونه مگه شاخو دم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد