وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: از تساوی مقابل گلادباخ راضی‌ هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی بایرن مونیخ با وجود کسب تساوی خانگی مقابل مونشن‌گلادباخ از عملکرد تیمش اظهار رضایت کرد و سنگربان حریف را بازیکن برتر میدان معرفی کرد.

یوپ هاینکس پس از تساوی یک بر یک شب گذشته مقابل بروسیامونشن‌گلادباخ در هفته هفدهم بوندسلیگا اظهار داشت: با وجودی که مقابل گلادباخی‌ها به تساوی یک بر یک رسیدیم، خیلی راضی هستم. بیش از 90 دقیقه بر حریف بازی خود را تحمیل و دیکته کردیم. بخصوص نیمه دوم بازی خارق‌العاده‌ای ارائه کردیم. به این ترتیب بروسیا حتی صاحب یک موقعیت جدی گل نیز نشد. بازی کردن مقابل حریفی که آرایش دفاعی به خود گرفته بود، کاری آسان نبود.

وی افزود: البته با توجه بازی فوق‌العاده زیبایی که در 45 دقیقه دوم ارائه کردیم، به نظرم شایسته کسب برد بودیم.  

او «تر اشتگن» دروازه‌بان جوان و  ملی‌پوش گلادباخ را ستود و عنوان کرد: اشتگن از نظر من بهترین بازیکن میدان بود. او واکنش‌های بسیار عالی مقابل ما داشت و جلوی پیروزی‌مان را گرفت. صاحب موقعیت‌های گل زیادی شدیم که بخاطر درخشش دروازه‌بانی مثل او نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

مربی 67 ساله که خود به عنوان بازیکن و مربی با تیم حریف (گلادباخ) سال‌ها همکاری کرد، ادامه داد: از لحاظ دفاعی به حریف هیچ مجالی برای خودنمایی ندادیم که این امر نکته ‌ای قابل توجه است.

تیم تحت امر او ابتدا در دقیقه 21 دروازه‌اش روی ضربه پنالتی مارکس بازشد، اما «ژردان شقیری»، مهاجم سوئیسی مونیخی‌ها در دقیقه 59 با ضربه دقیق پای چپ خود دروازه «تر‌ اشتگن» را فروریخت تا سرخ‌پوشان نتیجه را برابر کرده و این پیکار در حضور 71 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه خانگی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

بایرن با این نتیجه 42 امتیازی شد و  با یک بازی بیشتر بالاتر از بایرلورکوزن (30 امتیاز، رده دوم) و بروسیادورتموند (قهرمان فصل قبل، 27 امتیاز، سوم) به عنوان قهرمان دور رفت به کار خود در نیم فصل اول پایان داد.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 06:17

تو وقتی به مساوی راضی باشه خوب معلومه که ...

کورش یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 12:24

شما اصلا خبرو کامل میخونی؟میگه از بازی تیمم راضیم

Sebastian Hamed یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 23:33

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد