وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: حضور تیمهای آلمانی در رقابت های اروپایی به تیم ملی کمک میکند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو سرمربی تیم فوتبال آلمان می گوید حضور هفت تیم بوندسلیگا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا می تواند به عملکرد تیم ملی کمک کند.

یواخیم لو در برلین گفت: «این همیشه آرزوی من بوده است که غیر از بایرن مونیخ تیم های بیشتری از آلمان در مرحله حذفی حضور داشته باشند. بسیار مهم است که بازیکنان برای خود در این رقابت ها تجربه اندوزی کنند. این اساس خوبی برای تیم های آلمانی برای سال آینده می تواند باشد.»
برای نخستین بار هفت باشگاه آلمانی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا حضور دارند.
پنجشنبه آینده سه تیم بایرن مونیخ،‌ بروسیا دورتموند و شالکه صفر چهار حریفان خود را در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا خواهند شناخت. این سه تیم در مرحله گروهی صدرنشین بودند.
تیم های باری لورکوزن،‌ هانوفر و اشتوتگارت و مونش گلادباخ نیز در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند.
تیم ملی آلمان نیز در رقابت های مقدماتی جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل با سه امتیاز اختلاف با تیم دوم یعنی سوئد صدر نشین گروه خود است. سوئد هنوز یک بازی پیش رو دارد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، تیم ملی آلمان نخستین بازی رسمی خود - که یک بازی دوستانه است - را در سال دو هزار و سیزده در روز ششم ماه فوریه مقابل تیم فرانسه انجام خواهد داد و سپس در ماه مارس در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی در خانه به مصاف قزاقستان خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد