وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - مونشن گلادباخ؛ تلاش صدرنشین برای ادامه روزهای خوب

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باواریایی ها در حالی امشب آماده میزبانی از مونشن گلادباخ می شوند که در هشت بازی اخیر خود هنوز طعم شکست را تجربه نکرده اند اما میهمان نیز اخیرا تیمی آماده نشان داده است. 

در تیم میزبان, بایرن مونیخ، پس از آنکه خاوی مارتینز در تمرینات اخیر تیمش در برخورد با بوآتنگ از ناحیه پای چپ خود با مصدومیت روبرو شد در رابطه با حضور این بازیکن برای دیدار جمعه شب برابر مونشن گلادباخ تردیدهایی وجود داشت و شنیده می شد که او حتی شاید نتواند به این بازی برسد؛ اما با تمام این اوصاف منابعی از باشگاه بایرن مونیخ تایید کردند که آسیب دیدگی خاوی مارتینس جزئی بوده و این هافبک اسپانیایی ممکن است در صورت آمادگی در بازی جمعه شب از ابتدا در ترکیب اصلی تمیش قرار بگیرد.از حاشیه های این بازی می توان به حضور دانته اشاره کرد که این بازی برای او یک روز خاص خواهد بود چرا که پس از انتقال او در فصل گذشته به بایرن مونیخ برای نخستین بار روبروی باشگاه سابق خود قرار می گبرد.

در سوی دیگر لوسین فاوره سرمربی مونشن گلادباخ ممکن است برای این بازی ترکیبی را به میدان بفرستند که در بازی اخیر تیمش برابر ماینز استفاده کرد,بازی که مونشن گلادباخ به لطف یک گل از خوان آرانگو و مایک هنک که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد در ورزشکاه خانگی خود موفق به کسب یک پیروزی 2-0 شدند

   آیا می دانستید؟

    پس از آنکه بایرن مونیخ برابر بایر لورکوزن طعم شکست را تجربه کرد، در هفت بازی اخیرش با کسب 5 پیروزی و دو تساوی هنوز شکست نخورده.
    تا آن باخت، شاگردان یوپ هاینکس در بازی های خود 16 بار موفق به گلزنی شده بودند که دو تای آن گل به خودی بود که هر دو بازی که در آن گل به خودی زده شد با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

    توماس مولر ( تصویر سمت راست ) به همراه ماریو ماندژوکیچ بهترین گلزنان تیمشان در بوندس لیگا هستند.هر کدام از این دو بازیکن در فصل 13-2012 نه گل به ثمر رسانده اند.

    بوروسیا مونشن گلادباخ در حال حاضر با کسب 24 امتیاز از 16 بازی در جایگاه هشتم جدول رده بندی بوندس لیگا قرار گرفته اند.

    پس از یک شروع نه چندان جدی و نا امید کننده در حال حاضر شاگردان لوسین فاوره در این فصل از رقابت ها آنها در 9 بازی اخیر خود به پنج پیروزی رسیدند و تنها یک بار متحمل شکست شدند.
    فاوره,ملی پوش سابق تیم ملی سوئیس در فوریه سال 2011 هدایت مونشن گلادباخ را بر عهده گرفت و از همان فصل نخست حضورش در این تیم هدفش قرارگرفتن در بالای جدول بود که در نهایت مونشن گلادباخ را به جایگاه چهارم جدول رده بندی فصل 12-2011 رساند.

نظرات 3 + ارسال نظر
Bavariaboy جمعه 24 آذر 1391 ساعت 14:28

فقط خدا کنه گل زیاد بزنن تعداد گل زده ما از بارسلون بیشتر بشه ... ..
ضمناً بچه ها کسی نمیدونه روبن کی برمیگرده؟

محسن اشتایگر جمعه 24 آذر 1391 ساعت 19:10

بچه ها امروز مگه قرعه کشى نبود پس چرا...؟

۵ شنبه قرعه کشی

امیر عباس جمعه 24 آذر 1391 ساعت 22:04

باید با تمرکز بازی کنیم تعداد گل مهم نیست سه امتیاز مهمه
در ضمن محسن جان قرعه کشی هفته دیگه است (30 آذر)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد