وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باربارا برلوسکونی: بایرن مونیخ را تحسین می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باربارا برلوسکونی، دختر سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان  در تازه ترین صحبت های خود با روزنامه اکیپ چاپ فرانسه در رابطه با آخرین شرایط میلان به صحبت پرداخت.

او در این باره چنین گفت: "در حال حاضر کم کردن هزینه ها تنها راه ممکن است؛ چرا که فوتبال به این شکل تغییر نمی کند، اما زمانی می رسد که ما نیاز به تصمیم گیری های مهم داریم.این صحبت های من به این معنا نیست که ما نمی توانیم قهرمان های بزرگ را خریداری کنیم ؛اما تفکرات ما متفاوت است. چرا که می خواهیم ستاره های جوان ما رشد کنند و تیمی بر پایه این استعداد ها تشکیل دهیم"

میلان در تابستان گذشته تصمیم به فروش جنجالی دو ستاره کلیدی خود تیاگو سیلوا و زلاتان ایبراهیموویچ به پاری سن ژرمن گرفت؛ اما تنها نکته مثبت این داستان درخشش بی اندازه استفان الشعراووی ستاره بیست ساله میلان بود.

باربارا به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه میلان در این رابطه گفت:" اجازه بدهید صادقانه بگویم که ما با یک پیشنهاد بسیار وسوسه بر انگیز در چند مرحله از سوی پاری سن ژرمن روبرو شدیم که این پیشنهاد به اندازه ای خوب بود که نشود آن را برای چندمین بار رد کرد.از دست دادن بازیکن های بزرگ و با کیفیت، همیشه برای همه، از جمله باشگاه ناخوشایند است اما این موضوع همیشه وجود داشته که یک قهرمان می رود و قهرمان دیگری می آید"

او در ادامه گفت:"زمانی که من از ساختن قهرمان های تیمم صحبت می کنم، این به معنی آن نیست که حتما این بازیکن ها از آکادمی جوانان ما خواهند بود.استفان الشعراووی یکی از آن نمونه ها است که از آکادمی جوانان ما نبوده.ما به دنبال خرید استعدادهای جوان 20-21 ساله هستیم. استفان را زمانی خریداری کردیم که با 19 سال سن بسیار جوان بود و به او کمک کردیم تا به بلوغ برسد.ما تجربه لازم را داریم تا به استعداد های جوان فرصت شکوفایی مهارت هایشان را بدهیم"

باربارا همچنین در ادامه گفت که آنها به هیچ وجه به پاری سن ژرمن به اصطلاح به عنوان یکی از باشگاه های ثروتمند و غنی دنیا حسودی نمی کند:" ما به هیچ تیمی حسادت نمی کنیم چرا که باشگاهی هستیم که از لحاظ آمار و تاریخ فوتبال بیش از هر باشگاه دیگری در جهان افتخار و جام کسب کرده ایم.من تنها می توانم باشگاهی چون بایرن مونیخ را تحسین کنم که با راهی که در پیش گرفته یک سیستم سالم اقتصادی دارند."

نظرات 9 + ارسال نظر
Sebastian Hamed چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:31

یه تبلیغ ماکارونی بود میگفت : والدگرانو مک! کجاس؟
(ما که ایتالیایی بلد نیستم)
حالا اینم! یکی بهش بگه مک کجاس؟

ولی انصافا کاش مردم مثل این انقدر واقع گرا بودند
با حرفاش حال کردم، دمت گرم

محسن چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 09:54

چقدر قشنگه
اوف ...

Mersad چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 11:45

حرفی واسه گفتن نیست.... فقط اوف

‌ka-z چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 12:01

من هم شخصا بانو باربارا را تحسین میکنم.مرحبا

امید چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 14:58

به به! اشتباه نشه منظورم به صحبتاش بود.
نه اینکه زشت باشه نه! ولی خب من فعلا عاشق یه نفر دیگه هستم واسه همین قراره تا آخر عمر به هیچکس دیگه ای فکر نکنم

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 00:22

چشم حسود کور بچه ها یه اسفند واسه تیممون دود کنیم این دختره چشماش نگیره یه وقتى راستى این محسن م ن نیستما ولى اونقدرام خوشکل نیست شما میگین

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 00:24

من نیستما

Bavariaboy پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 18:38

ماشااله.....

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 19:37

jooooooooooooooooooon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد