وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز: می خواهم نشان بدهم ارزش 40 میلیون یورو را دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ خاوی مارتینز، هافبک بایرن مونیخ، قصد دارد نشان دهد ارزش پولی که باواریایی ها برای او پرداخت کردند را دارد.

این ملی پوش اسپانیایی در تابستان گذشته با مبلغی قابل توجه از اتلتیک بیلبائو به بایرن پیوست اما هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

اما مارتینز اعلام کرد مبلغ 40 میلیون یورویی که بایرن برای او پرداخت کرده، فشاری رو او وارد نمی کند و تنها انگیزه او برای نشان دادن توانایی هایش افزایش داده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "بیلبائو هم پول زیادی برای خرید من پرداخت کرده بود. شاید خیلی ها فکر کنند پولی که برای خرید من پرداخت شده، روی من فشار وارد می کند؛ در حالی که این یک انگیزه برای من است. می خواهم نشان بدهم که ارزش این پول را دارم. این کار آسانی نیست اما من انگیزه انجام این کار را دارم. من احساس می کنم بازی به بازی بهتر می شوم. من هنوز 100 درصد آماده نیستم اما همه چیز در مسیر صحیح قرار دارد. فصل گذشته، فصلی طولانی و پرفشار بود."
مارتینز در رقابت های این فصل تاکنون 20 بازی برای بایرن انجام داده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن اشتایگر چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:05

خب نشون بده دیگه

Sebastian Hamed چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 00:25

نظرم عوض شد درباره ی بابا
مثل اینکه یک آدم بین اسپانیایی های وحشی گاو پرست بوده!
نشون بده ببینیم چند مرد حلاجی!

Bavariaboy چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 18:35

بازیکن خوبیه ولی هنوز کار داره تا جا بیفته
فکر کنم از فصل بعد خوب بشه

ehsan جمعه 24 آذر 1391 ساعت 11:42

والا من که تا حالا چیزی ازش ندیدم.تیموشوک حتی بهتر بوده از مارتینز.20 تا بازی کرده و هنوز میگه به شرایط خوب نرسیدم.پس کی دیگه ؟ یه فصل دیگهههه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد