وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری و دانته در تیم منتخب هفته شانزدهم بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری که در پیروزی باوارایی‌ها مقابل آگسبورگ نقش مهمی داشت، همراه با برخی از ستارگان تیم شگفتی ساز وولفسبورگ مقابل قهرمان فصل گذشته به تیم منتخب هفته شانزدهم بوندسلیگا راه یافتند.

پیکارهای هفته شانزدهم لیگ فوتبال باشگاهی آلمان «بوندسلیگا» در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه انجام شد و 11 بازیکن شاخص در پست های مختلف توانستند به تیم منتخب ستاره‌های هفته راه پیدا کنند.

شاخص ترین بازیکنی که در این جمع قرار گرفت،‌ فرانک ریبری، هافبک فرانسوی بایرن بود. بازیکنی که نقش بسزایی در پیروزی بر آگسبورگ داشت.

همینطور بازیکنانی  از تیم وولفسبورگ که مقابل بروسیادورتموند، قهرمان فصل گذشته شگفتی خلق کرده و 3 بر 2 پیروز شدند، به این جمع وارد شدند.

تیم منتخب هفته شانزدهم این لیگ در ترکیب 3-4-3  به شرح زیر است:

دروازه‌بان:  

گیفر، فورتونا دوسلدورف

این دروازه‌بان همراه با هم‌تیمی‌هایش در باخت 2 بر صفر از نورنبرگ سهیم شد. اما کسانی که این بازی را تماشا کردند، معتقدند نورنبرگ می‌توانست 5، 6 گل دیگر به حریف بزند. در حقیقت اگر دوسلدورفی‌ها کم گل خوردند، درسایه این دروازه‌بان بود.

خط دفاع:

مدافع راست: الوارو دومینگوئس، بروسیامونشن‌‌گلادباخ

تحلیل گران معتقدند این مدافع اسپانیایی 23 ساله نقش بسزایی در کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل ماینتس ایفاکرد. او محکم کردن جناح بازی خود، راه ورود به گلزنان ماینتس را بست و حتی پایه گذار گل اول توسط مایکه هانکه در دقیقه 58 بود.

مدافع میانی: دانته، بایر‌ن مونیخ

بازی‌اش به چشم نمی آید. مقابل آگسبورگ هم که باوارایی‌ها 2 بر صفر بردند، همینگونه بود.اما مثل همیشه موثر و مفید بازی کرد و خط دفاع مونیخی‌ها را مستحکم کرد.

 

مدافع چپ: نالدو، وولفسبورگ

وولفسبورگ اگر توانست 3 بر 2 بروسیادورتموند را مغلوب کند، یک عامل بزرگ‌اش استحکام زیاد در دفاع بود. کاری که نالدو توانست برای گرگ‌ها انجام دهد وحتی خود یک گل نیز به ثمر رساند.

خط میانی:

هافبک راست: فوی‌لنر، نورنبرگ

یک گل زد و یک پاس گل در پیروزی 2 بر صفر بر دوسلدورف داد و چندین موقعیت خطرناک نیز ایجاد کرد. او نگین درخشان نورنبرگی‌ها در این جدال بود.

هافبک میانی: دیگو، وولفسبورگ

در برد 3 بر 2 وولفسبورگ مقابل دورتموند، قهرمان فصل گذشته تاثیر فراوانی داشت. او تیمش را در میانه میدان به خوبی هدایت کرد. یک گل ساخت و زننده گل دوم تیمش دراین بازی بود.

هافبک میانی:‌ هوستی، هانوفر

درست است هر دو گلی که در برد 3 بر 2 مقابل بایرلورکوزن زد، از روی نقطه پنالتی بود، اما هر دو بار با تلاش و ازخودگذشتگی وی بود که این ضربات حاصل شد. او مرد اول تیمش در جدال با لورکوزنی‌ها بود.

هافبک چپ:‌ ریبری، بایرن مونیخ

در برد 2 بر صفر مقابل آگسبورگ برای بایرن گلی نزد. اما نفش بسزایی در شکل گیری گل ها داشت. او یک تنه گاه چندین بازیکن حریف را جا گذاشت و با تحرک خود تیمش را به حرکت واداشت.

خط حمله:

مهاجم راست: رودنووز، هامبورگ

هر دو گل برد 2 بر صفر مقابل هوفنهایم را در بازی جمعه شب او به ثمر رساند. می توانست دراین بازی حداقل یک گل دیگر هم بزند. اما شانس با این بازیکن 24 ساله اهل لتونی یار نبود.

مهاجم نوک: ایبسوویچ، اشتوتگارت

او هم مثل رودنوز، در بازی اشتوتگارت وشالکه یک تنه کار را تمام کرد. با زدن 3 گل عامل اساسی در برد 3 بر یک مقابل آبی‌های ولتینز‌اره‌نا بود.

مهاجم چپ:باس داست، وولفسبورگ

این مهاجم ملی‌پوش و هلندی زننده گل ارزشمندی بود که باعث کسب برد و 3 امتیاز شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن اشتایگر سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 00:27

این عادل هم خوب فتح الله زاده رو ضایع میکنه ها دمش گرم میگه اوروگوئه اصلا نخست وزیر نداره!! شوالیه هه هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد