وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: جای دورتموندی‌ها بودم، حرف از قهرمانی نمی‌زدم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم ملی‌پوش تیم بایرن مونیخ گفت: اگر جای دورتموندی‌ها بودم، با وجود ۱۴امتیاز فاصله با صدر حرف از قهرمانی نمی‌زدم.

توماس مولر شنبه شب در دیدار هفته شانزدهم با آگسبورگ یکی از2گل تیمش را در برد 2 بر صفر به ثمر رساند. به این ترتیب در پایان هفته شانزدهم شمار گل‌های فصل جاری‌اش را به 9 افزایش داد.

وی که از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، در گفت‌وگویی با کانال دوم تلویزیون آلمان اظهار داشت: خوشبختانه اوضاع و احوالم مثل بایرن مساعد است اما  هیچ بازیکنی با 9 گل زده آقای گل نمی شود. ما بایرنی‌‌ها از باخت دورتموندی‌ها خوشحال نیستیم. هر چند اگر جای آنها بودم،‌ وقتی می دیدم تیمم با بایرن صدرنشین 14 امتیاز فاصله دارد، دیگر از قهرمانی حرف نمی زدم.

این ستاره 22 ساله در این گفت‌وگو حرف‌های دیگری هم زد که به این شرح است:

 

آقای مولر گلی که شما به آگسبورگ زدید، نتیجه خطای پنالتی بود که جبرییل سانکوه مرتکب شد. فکر می‌کنید داور خطا را به درستی گرفت؟

در بازی آنگونه که دیدیم، خطای آشکار پنالتی بود. در این مورد آگسبورگی‌ها نباید معترض باشند. در این مورد می توان به یکسری نکات اشاره کرد از جمله این که داور  روی من خطای پنالتی اعلام کرد.

 

وقتی می خواستید ضربه پنالتی را بزنید، نگران نبودید؟

نه. کلا وقتی می خواهم ضربه پنالتی بزنم، حس خوبی دارم و مطمئن هستم. این اواخر نیز همه ضربات پنالتی را به گل تبدیل کرده‌ام.

 

اکنون 9 گل زده در کارنامه فصل جاری خود ثبت کرده‌اید. گلزنی برای بایرن به تدریج برای شما به امری کسل کننده تبدیل نمی‌شود؟

نه. همواره تلاش می کنم موفق باشم. این ویژگی  که اکنون پیوسته گل می زنم، فصل قبل نداشتم. گلزنی برای خودم و بایرن، چیزی دل انگیز است. خوشبختانه اوضاع و احوالم مساعد است. هرچند که می دانیم هیچ بازیکنی با 9 گل زده آقای گل نشده است.

 

در مورد باخت 3 بر 2 دورتموندی‌ها از وولفسبورگ چه می گویید؟

بدیهی است این نتیجه ما را اصلا خوشحال نمی کند. هر چند اگر جای دورتموندی‌ها بودم،‌ وقتی می دیدم تیمم با بایرن صدرنشین 14 امتیاز فاصله دارد، سکوت می‌کردم و دیگر از قهرمانی حرف به میان نمی آوردم. به نظر می رسد لورکوزن اکنون رقیب اصلی ما در راه قهرمانی است. باید دید تا تعطیلات زمستانی چه اتفاقی می افتد و لورکوزن می تواند فاصله 8 امتیازی‌اش را با کم کند یا نه. البته ما نیز نباید امتیاز از دست دهیم. باید تلاش کنیم بازهم فاصله ‌مان افزایش یابد تا همچنان به عملکرد خود ببالیم...

 

... منظورتان همین عملکرد تاریخی است که عنوان می کند بایرن تنها یک گل در دیدارهای خارج از خانه فصل جاری خورده و رکورد جدیدی را خلق کرده است.

بله. اما این که در 16 هفته انجام گرفته در مجموع 6 گل دریافت کرده‌ایم، دستاوردی درخشان در بخش دفاعی است. همه چیز در مورد عملکرد فصل جاری بایرن شوق‌انگیز است.

 

همان گونه که گفته شد بایرن تنها یک گل در بازی‌های خارج از خانه‌اش خورده است. فکر نمی کنید بایرن در بوندسلیگا حسابش را با بقیه عملا در لیگی دیگر جدا کرده است؟

از شروع فصل تا به حال بایرن خیلی خوب بازی کرده و بسیار با ثبات بوده است. در نتیجه امتیازات زیادی هم گرفته و ما می خواهیم هفته به هفته این امتیازات را افزایش دهیم. هفته‌های بعدی ممکن است برای ما تا حدی شکل خسته‌ کننده‌ای به خود بگیرد. اما مهم نیست و به ما آسیب نخواهد زد.

 

با وجود چنین وضعیت خوبی آیا جایی در ذهن‌تان این فکر نیست که تاریخ تکرار شده و مثل فصل قبل در پایان قهرمانی را از دست دهید؟

فصل گذشته ما در پایان دور رفت فقط 3 امتیاز برتری نسبت به تیم دوم جدول داشتیم. اما اکنون فاصله امتیازات خیلی بیشتر است.

نظرات 10 + ارسال نظر
Sebastian Hamed یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 22:02

یعنی انقدر پر رو هستن که هنوز حرفشو می زنن؟

Bavariaboy یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 22:59

دورتموند که هیچی دیگه لورکوزنم بعداز باخت امشبش از این خوابا نباید ببینه

mersad یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 23:07

جون جون جون.... سه دو باخت لورکوزن.... اختلاف ما با تیم دوم جدول به 11 امتیاز رسید

محسن اشتایگر دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 00:01

أه همین الان مسى رکورد گردمولرو زد

Sebastian Hamed دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 00:30

رکوردی که با 20تا بازی بیشتر (نسبت به مولر)قرار باشه بشکنه، بزار بشکنه

Bavariaboy دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 09:54

اینقدر سطح این لا لیگا اومده پایین که خود اسپانیایی ها بهش میگن گاری دو اسبه معلومه تو همچین لیگی یکی ۸۶ تا میزنه یکیم تو یه بازی یه نفری ۵ تا میزنه

امید متالیکا دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 13:41

پ نه پ .... بیان حرفم بزنن

جواد دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 15:20

ایول خوب زدی تو پرشون

فاضل دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 20:39

یه وحید نامی بود یا فک کنم احمدی "؟!؟!کجاس دیگه پیداش نیس که بیاد بگه دورتموند

محسن اشتایگر سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 00:17

بنده خدا روش نمیشه هه هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد