وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آگسبورگ 0 - 2 بایرن مونیخ؛ پیروزی شیرین بایرن مقابل هم محلی ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن در هفته شانزدهم بوندسلیگا میهمان آگسبورگ یکی از قعرنشینان بوندسلیگا بود که موفق شد با نتیجه 2 بر 0 به برتری برسد.

بایرن مونیخ در هفته شانزدهم بوندسلیگا میهمان آگسبورگ دیگر تیم باواریا بود. شاگردان یوپ هاینکس تنها برای پیروزی به این دیدار گام نهادند.

آگسبورگ تیم یکی مانده به آخر جدول بوندسلیگا است. آنها که به تازگی از بوندسلیگای دو صعود کرده اند در این فصل نتایج خوبی کسب نکردند و امید چندانی برای بقا ندارد. در طرف مقابل بایرن یکی از بهترین تیم های خود در این چند سال اخیر را در اختیار دارد و با قاطعیت در صدر جدول بوندسلیگا جای گرفته است.

باواریایی ها در این دیدار با ترکیب همیشگی وارد زمین شدند. حضور ماندزوکیچ از ابتدا تنها نقطه ی قابل بحث در انتخاب هاینکس بود. بازی را بایرنی ها آغاز کردند. بایرنی ها همانگونه که انتظار می رفت نبض بازی را در اختیار گرفته بودند و حملاتی را از سمت چپ و راست روی دروازه میزبان طرح ریزی کردند.

همکاری و تکنیک فوق العاده ریبری و آلابا سمت چپ بایرنی ها را به نسبت فعال تر کرده بود. بازی در این نیمه تقریبا پایاپای پیش می رفت. آگسبورگ در چند صحنه شانس هایی نیز برای گلزنی داشت که با بی دقتی مهاجمان و عکس العمل های خوب نویر از دست رفت.

اما نقطه عطف بازی اعلام ضربه پنالتی به سود بایرن بود. مدافع آگسبورگ با ناشی گری درون محوطه جریمه خطای هندی را مرتکب شد که به گل اول بایرن انجامید و توماس مولر با قرار گیری در پشت توپ گل اول بازی را به ثمر رساند. بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم آگسبورگ بازی را با انگیزه جبران نتیجه آغاز کرد. حملات پر دامنه ای را نیز روی دروازه بایرنی ها پی گرفت اما نبود یک مهاجم کارآمد موجب شد موقعیت های آن ها به راحتی از دست برود. بایرن تا اواسط نیمه سعی بر اداره کردن بازی داشت.

تعویض ماریو ماندزوکیچ و حضور گومز به جای او جنب و جوش را در خط حمله بایرن بیشتر کرد. گومز تنها چند دقیقه پس از ورود به زمین موفق شد روی پاس زیبای ریبری گل دوم بایرن را به ثمر رساند تا مونیخی ها سه امتیاز دیگر را برای ادامه صدرنشینی ذخیره کنند.

نکات قابل توجه در این بازی تشویق پر شور و بی وقفه هواداران آگسبورگ بود. آن ها با وجود شکست 2 بر 0 و قعرنشینی در جدول تا دقیقه 90 تیم خود را تشویق کردند.

نظرات 5 + ارسال نظر
فاضل یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 03:23

خیلی خیلی خوشحالم از اینکه دیگه به شخصیتی رسیده بایرن که اگه خوبم نباشه میتونه ببره بازیرو
تبریک به همه مخصوصا محسن جان و پوریا

mj1989 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 14:49

سلام و تبریک بابت برد
کسی میدونه تاریخ قرعه کشیه چمپیونز لیگ کی هست؟

احسان یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 15:40

تبریک به همه
واقعا گومز نشون داد که مهاجم سرپاییه دودقیقه بعد ورودش گل زد
قرعه اروپا هم دو هفته دیگه هستشmj1989

Bavariaboy یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 18:21

تبریک بابت برد به همه بایرنیای عزیز
تاریخ دقیق قرعه کشی لیگ قهرمانان :
پنجشنبه ٣٠ آذر ساعت ٠٠ : ١٤ به وقت ایران

mj1989 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 20:11

مرسی احسان جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد