وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آگسبورگ - بایرن مونیخ؛باواریاییهامیهمان تیم یکی مانده به آخرجدول

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آگسبورگ به همراه گروتر فورث تنها با کسب هشت امتیاز از 15 بازی انجام شده در بوندسلیگا در قعر جدول و در رده یکی مانده به آخر این رقابت ها به سر می برد درحالیکه مارکوس وینزیرل سرمربی آگسبورگ به شدت به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی برابر بایرن مونیخ صدرنشین  نیاز دارد.

میزبان مجبوراست بدون ماتیاس اوسترزولیک مدافع اصلی سمت چپ خود  به دلیل مصدومیت در جریان تساوی 1-1 اخیر تیمش برابر فرایبورگ امشب به میزبانی بایرن مونیخ برود. بنابراین سباستین لانگ کمپ بازیکن سابق بایرن مونیخ یکی از گزینه های خط دفاعی برای پر کردن جای خالی این مدافع مصدوم است.

در سوی دیگر بایرن مونیخ در جریان پیروزی 4-1 اخیرش برابر باته بوریسوف به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت داد و حال یوپ هاینکس می تواند برای بازی امشب بار دیگر بازیکنانی چون فیلیپ لام, داوید آلابا, فرانک ریبری و دانته را از ابتدا در ترکیب در اختیار داشته باشد. بازیکنانی که همگی در بازی چهارشنبه شب بر روی نیمکت حضور داشتند.

و در پایان با توجه به مصدومیت بلند مدت هولگر بادشتوبر حال یوپ هاینکس می بایست تصمیم بگیرد از بین جروم بواتنگ و دانیل فن بویتن از کدام بازیکن در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کند.


آیا می دانستید؟

* بایرن مونیخ در 10 بازی اخیر خود در مجموع رقابت ها هنوز شکست نخورده و آخرین شکست آنها  با نتیجه 2-1 در ماه اکتبر گذشته توسط بایر لورکوزن رقم خورد.

* این فرم خوب بایرن مونیخ کمک کرد تا باوارایی ها با 8 امتیاز اختلاف نسبت به بایرلورکوزن در صدر جدول بوندسلیگا قرار بگیرند درحالیکه آنها همچنین در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین گروه اف راهی دور بعد این رقابت ها شدند.

* شاگردان یوپ هاینکس برابر آگسبورگ حریف شنبه شب خود هرگز شکست نخورده اند و فصل گذشته موفق شدند تا این تیم را در دو دیدار خانگی و خارج از خانه با نتیجه مشابه 2-1 شکست بدهند. در آخرین مصاف این دو تیم با یکدیگر, بایرن مونیخ به لطف دو گل ماریو گومز این تیم را شکست داد.

* آگسبورگ پس از آنکه در سال 2011 با قرارگیری در جایگاه دوم بوندسلیگای دو, قرار گرفت موفق شد تا برای نخستین بار به بوندسلیگای اصلی صعود کند و هدف آنها از آغاز فصل جلوگیری از سقوط به دسته پایین تر و قرار گرفتن در جایگاه چهاردهم (منطقه ی امن) بوندسلیگای آلمان می باشد.

* با شروع فصل 13-2012 برای آگسبورگ ثابت شد که با کسب تنها یک پیروزی از 15 بازی شرایط بسیار برای این تیم سخت و دشوار می باشد و در حال حاضر آنهادر رده یکی مانده به آخر جدول هستند و با منطقه امن جدول بوندسلیگا 8 امتیاز فاصله دارند.

* مارکوس وینزیرل سرمربی آگسبورگ به هیچ وجه با باشگاه بایرن مونیخ غریبه نیست چرا که چهار سال را به عنوان بازیکن در این باشگاه باواریایی سپری کرده هرچند که او نتوانست به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
mersad شنبه 18 آذر 1391 ساعت 21:45

دورتموند که دیگه اوت شد..... سه دو باخت... بایرنم دو صفر که برد.... من بازیو نتونستم ببینم ولی از نتایج راضی هستم چون شالکه هم سه یک باخت... هووووووووووررررررررررررر

مهسا شنبه 18 آذر 1391 ساعت 22:57

توماسم نه گله شد!!!

محسن اشتایگر یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 00:04

گومزم چندگله شد؟

Bavariaboy یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 00:34

آفرین همیشه گومزو تعویضی بیاره خوبه نیومده گل میزنه
فردا این بارسلون و لورکوزنم می باختن دیگه این هفته تکمیل میشد
مسعود اوزلم ٢تا گل رئال و زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد