وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیگ و فدراسیون آلمان نباید تسلیم فشارهای سیاسی شوند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ راینهارد راوبال رییس لیگ فوتبال آلمان روز پنجشنبه اعلام کرد لیگ و فدراسیون فوتبال آلمان نباید استقلال خود را، در خصوص مناقشه بر سر امنیت ورزشگاه ها، در مقابل فشارهای سیاسی از دست بدهد.

وی پیش از برگزاری مجمع عمومی لیگ آلمان که قرار است روز چهارشنبه در فرانکفورت برگزار شود، تصریح کرد :«لیگ آلمان و فدراسیون فوتبال به عنوان یک نهاد از استقلال برخوردارند که در قانون اساسی نیز از آن حمایت شده است. نباید این استقلال را از دست داد. سیاست نمی تواند از راه دور آن را کنترل کند.»
مسئولان پلیس و سیاستمداران آلمانی لیگ فوتبال این کشور را به ویژه پس از درگیری میان هواداران و نیروهای امنیتی در دورتموند، برای مقابله با اوباشگری تحت فشار قرار داده اند. این درگیری در حاشیه شهرآورد بیستم اکتبر میان تیم های روهر و شالکه صفر چهار روی داد و یکصد و هشتاد نفر در این خصوص بازداشت شدند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، سی و شش تیم دسته اول و دسته دوم باشگاه های آلمان روز چهارشنبه در مجمع عمومی لیگ آلمان قرار است در مورد طرح جدید تشدید اقدامات امنیتی در ورزشگاه ها اظهار نظر کنند.
برخی بندهای این طرح جدید امنیتی با اعتراضاتی مواجه است و چندین باشگاه مخالفت خود را با بخش هایی از این طرح اعلام کرده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن اشتایگر شنبه 18 آذر 1391 ساعت 00:27

دقیقا مثل فدراسیون ایران !!!! اصلا سیاست دخالت نداره!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد