وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولاف تون: بایرن همتراز با بارسلوناست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولاف تون ملی پوش سال های نه چندان دور بایرن از نمایش بایرن در دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت می کند و بایرن مونیخ را همتراز با بارسلونا و دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ می داند.

او در ستون ویژه ی خود در روزنامه تی زد می نویسد: "بایرن موفق شد بار دیگر در جمع 16 تیم برتر اروپا قرار بگیرد. این برای بایرن یک واقعیت است. من هرگز به کیفیت آن ها تردید نداشتم حتی هنگامی که مقابل بوریسوف با نتیجه 3 بر 1 شکست خوردند بدون هیچ شکی مطمئن بودم که آن ها براحتی صعود خواهند کرد.

پس از نمایش فصل گذشته آن ها معقولانه وارد بازار نقل و انتقالات شدند و با خرید دانته قلب دفاع خود را تقویت کردند و ماندزوکیچ و پیزارو را برای حمایت از گومز به خدمت گرفتند و با اضافه شدن خاوی مارتینز به خوبی خط هافبک بایرن قدرت مند تر از گذشته شده است. تمامی این ها را به حضور ماتیاس سامر به کادر مدیریت باشگاه اضافه کنید. او بایرن را از خواب بیدار کرد.

باید صادقانه بگویم برای من بایرن همتراز با بارسلونا است و این دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ در این فصل هستند. چلسی قهرمان فصل پیش براحتی حذف شد، آث میلان قدرت گذشته را ندارد و منچستر یونایتد و بروسیا دورتموند نیز با وجود بازی های درخشانی که در مرحله گروهی از خود ارائه کردند نمی توانند مقابل تجربه بین المللی بازیکنان بایرن مقاومت کنند. اگر بایرن را در این فصل نیز فینالیست دیدید تعجب نکنید البته پیش بینی قهرمانی دشوار است اما من احساس می کنم بایرن نسبت به سال گذشته عناوین بهتری بدست می آورد."

نظرات 5 + ارسال نظر
Allianz_Arena جمعه 17 آذر 1391 ساعت 16:45

از تعریفت خوشم امد ...........ولی خوشم نمیاد با بارسا مقایسه بشیم..............

شاهین جمعه 17 آذر 1391 ساعت 21:41

دیگه خسته شدم از این مقایسها

Bavariaboy جمعه 17 آذر 1391 ساعت 22:36

وقتی تو لیگ قهرمانان حذفش کردیم همه میفهمن

محسن اشتایگر شنبه 18 آذر 1391 ساعت 00:15

خسته شدم بس که دلم دنبال یک بهونه گشت .....سیاوش قمیشى

Mersad شنبه 18 آذر 1391 ساعت 11:55

هروقت که با بارسلونا مقایسه شدیم یه بلایی سرمون اومده... جمعش کنین بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد