وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خشم اولترا باواریایی ها؛ صندلی های خاکستری و یخ زده آلیانس


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هواداران متعصب بایرن به بازرسی های شدید امنیتی اعتراض دارند و تازمانیکه باشگاه به این مورد رسیدگی نکند روی صندلی های مشخص شده نخواهند نشست.

دیدار شب گذشته بایرن مونیخ و باته بورویسوف حواشی جالبی داشت. ضلع جنوبی آلیانس آره نا صندلی های خالی نسبتا زیادی داشت و این نمایانگر اعتراض هواداران به سیاست های باشگاه در این فصل است.


ضلع جنوبی آلیانس آره نا محل استقرار اولترا باواریایی ها یا همان هواداران متعصب و دو آتیشه ی بایرن است آن ها همواره با حضور در پشت دروازه جنوبی و برافراشتن پرچم های بزرگ با لوگوی باشگاه که به خوبی در تصاویر تلویزیونی دیده می شد از بایرن حمایت می کردند این پرچم ها و شور و اشتیاق آن ها یکی  از ویژگی های آلیانس بود اولترا باواریایی ها با تشویق های دیوانه کننده ی خود از نقاط اتکای بایرن در دیدارهای خانگی بودند. اما چرا در چندمین بازی این فصل صندلی هایی خاکستری و یخ زده جای این شور و اشتیاق را گرفته است؟

کنترل های شدید امنیتی در بلوک های 112 و 113 آلیانس به مذاق هواداران خوش نمی آید. همانگونه که مطلع هستید آلیانس آرنا در دیدارهای داخلی دارای ظرفیتی 71 هزار نفری است اما در بازی های رسمی حدود 3 هزار نفر از این ظرفیت کاسته می شود و این بدلیل حذف تماشاگرانی هستند که بازی های بایرن را به صورت ایستاده نظاره گر بودند. اولی هوینس می گوید:" در گذشته حدود 500 نفر در ضلع جنوبی آلیانس حضور داشتند." اما با سخت گیری هایی که در این بلوک ها انجام می شود تنها افرادی می توانند وارد این بلوک شوند که حتما کارت این قسمت را داشته باشند. در بازی های گذشته بسیاری از هواداران بایرن به دلیل هیجانی که در ضلع جنوبی حاکم بود به این سمت استادیوم می رفتند و بازی را ایستاده تماشا می کردند.

هواداران بایرن در اعتراض به این تصمیم، صندلی های جنوبی آلیانس را تحریم کردند. در دیدار شب گذشته نیز به مانند بازی های این فصل بایرن در لیگ قهرمانان هواداران بایرنی با وجود داشتن بلیط برای این صندلی ها از نشستن بر روی آن خودداری کردند و بازی را به صورت ایستاده از چند طبقه بالاتر تماشا نمودند در بنری که از سوی آن ها تهیه شده بود و روی این صندلی های خالی قرار داشت خطاب به سران باشگاه بایرن نوشته شده بود: "این همان چیزی است که شما می خواهید؟".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد