وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: به بازیکنانم افتخار می کنم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بایرن مونیخ در شب آخر لیگ قهرمانان اروپا میزبان باته بوریسوف بود که موفق شد با برتری 4 بر 1 به مرحله بعدی سقوط کند.

بایرن مونیخ در شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان باته بوریسوف بود که موفق شد با نتیجه 4 بر 1 به عنوان صدر نشین گروه اف به مرحله حذفی چمپیونزلیگ صعود کرد.


بایرن در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان ثابت و ذخیره به میدان رفت و در نیمه دوم نیز با اخراج ژروم بوآتنگ مواجه شد با این وجود بازیکنانی مانند ژردان شکیری در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و پیروزی بایرن را رقم زدند.

یوپ هاینکس پس از این پیروزی به سایت رسمی باشگاه بایرن گفت:" به وضوح باید بگویم از تیم بسیار راضی هستم زیرا ما توانستیم اولویت اول خود که صعود به عنوان صدرنشین بود بدست آوریم.تیم بسیار مصمم و آماده بود ما باید اذعان کنیم که کار خاصی در دفاع نداشتیم و این یک عملکرد بسیار خوب بود. در لیگ قهرمانان این مهم است که شما بتوانید به عنوان تیم اول صعود کنید زیرا اکنون ما دیدار اول را خارج از خانه بازی می کنیم و در بازی برگشت میزبان خواهیم بود."

نظرات 5 + ارسال نظر
حافظ پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 13:17

سلام برادر لینک وبلاگ قشنگتو در وبلاگم ثبت کردم....دادا من دوس دارم وبلاگم مث وبلاگ شما پر رونق باشه لطفا اگه میشه وبلگمو در وبلاگتون لینک کنید

کانون هواداران شهرداری یاسوج
http://www.fc-shahrdariyasooj.mihanblog.com/

شاهین پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 13:23

تبریک میگم

احسان پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 15:34

منم افتخار میکنم

Sebastian Hamed جمعه 17 آذر 1391 ساعت 00:40

me too

محسن اشتایگر جمعه 17 آذر 1391 ساعت 01:18

ماهم همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد