وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 4-1 باته بوریسوف؛ پیروزی بایرن در دیداری انتقامی



بایرن در آخرین دیدار مرحله گروهی میزبان باته بوریسوف بود باواریایی ها در این دیدار موفق شدند با برتری 4 بر 1 مقابل حریف بلاروسی به عنوان صدرنشین صعود کرد.

بایرن مونیخ در شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان باته بوریسوف تیم بلاروسی بود. بایرن با برتری در این دیدار به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی چمپیونزلیگ می شد.

بایرنی ها در این بازی با ترکیبی کاملا دگرگون شده وارد زمین شدند اکثر بازیکنان ثابت این تیم امشب از روی نیمکت نظاره گر بازی بودند. باستین شواین اشتایگر در غیاب فیلیپ لام کاپیتان امشب بایرن بود و حضور ژردان شکیری به جای فرانک ریبری نیز از نکات جالب توجه ترکیب هاینکس بود.

در نیمه اول بازی بایرن به نسبت بازی برتری را به نمایش گذاشت. باته بیشتر در این نیمه به فکر دفاع و پرس شدید بود که راه های نفوذ بایرن را به خوبی بسته بودند و با اندیشه ضد حملات ناگهانی به این دیدار گام گذاشتند. بایرن به مانند بازی های گذشته به بازیسازی از خط دفاعی روی آورده بود و با پاس های متعدد به مدافعان و حتی مانوئل نویر سعی داشتند ایجاد فضاهایی برای استفاده مهاجمان سرعتی خود کنند.


در یکی از نفوذ های شکیری از سمت چپ و عبور از مدافع رو در رو این مهاجم سوئیسی بایرن توانست با یک پاس عرضی دقیق ماریو گومز را در موقعیت تک به گل صاحب توپ کند که این مهاجم آلمانی کار راحتی برای گلزنی پیش رو داشت. گومز در دومین بازی این فصل خود در لیگ قهرمانان موفق شد اولین گل خود را به ثمر برساند که از این رو می تواند خوشحالی وی دوچندان شود.

نیمه اول با توجه به برتری بایرن با تک گل گومز به پایان رسید. با شروع نیمه دوم باواریایی ها با اخراج ژروم بوآتنگ سورپرایز شدند. خطای نه چندان شدید بوآتنگ او را در اوایل نیمه دوم با کارت قرمز داور رو به رو کرد تا در عین ناباوری بایرن را 10 نفره باقی بگذارد.

با این وجود بایرن خیلی زود به بازی باز می گردد و با گلزنی توماس مولر بازی را 2 بر 0 کرد. مولر بلافاصله پس از گلزنی تعویض شد و دانته به جای وی وارد زمین شد. شکیری سومین گلزن بایرن بود و گل چهارم را دیوید آلابا جوان اتریشی بایرن که جانشین کروس شده بود به ثمر رساند.

در دقایق انتهایی بازی باته موفق شد یکی از گل ها جبران کند تا بایرن با این برتری به مانند بوروسیا دورتموند و شالکه دو نماینده دیگر آلمان ها به عنوان صدرنشین صعود کند.

نظرات 8 + ارسال نظر
فاضل پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 10:22

خیلی نگرانم
هیچ فکر کردین مرحله ی بعد اگه خدای نکرده با مادرید یا میلان یا آرسنال روبرو شویم چه باید کرد ؟؟؟
اخراج بواتنگ اونم مستقیم یعنی شاید سه جلسه محروم شه !!!اونوقت در نبود بدشتوبر مجبوریم از سوتی بویتن یا تیموشک استفاده کنیم !!خدا به دادمون برسه
فقط باید دعا کرد که با گالاتاسرای روبرو شیم وگرنه بقیه به مشکل میخوریم !!یا اینکه نیم فصل مدافعی رو بخدمت بگیرن که بعیده
امیدوارم اخراج بواتنگ پایان قصه ی بایرن در چمپیونز نباشه

فاضل پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 11:05

راستی یادم رفت تبریک بگم
این برد ه ناقابلو تقدیم میکنم به آقا پوریا

Allianz_Arena پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 11:42

از دست این بواتنگ................................ولی در کل تبریک......

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 12:26

دقیقا من هم نگرانی فاضلو دارم اما یقین داشته باشید ما به مرحله ی بعد میریم ما پارسال رئالی که بارسا رو برده بود بردیم بقیه تیمام که مزخرفا ارسنال رو هم راحت میبریم

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 12:27

امسال که رئال داغونه

mersad پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 14:37

تیمای دوم مشکل دارن بابا////
همین شاختار که اصلا پوچه
اصلا خوبه که به میلا بخوریم... به قول یکی از بچه های وبلاگ نباید از هیچ تیمی بترسیم

مهسا پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 15:01

تبرییییییییک.....من مطمئنم امسال قهرمانی با ماست!!!!

احسان پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 15:30

برد انتقامی اسم خوبی بود انتخاب کردین واسه تیتر

تا من اینجامم هیشکه نگران نباشه
هر تیمی از ما میترسه چون شهر ما شهر مونیخه تیم ما بایرن مونیخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد