وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از تساوی برابر والنسیا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه «مستایا» به تساوی یک بر یک خارج از خانه مقابل والنسیا رسید. با همین نتیجه تیم باواریایی‌ 10 امتیازی شد و از گروه  F  با 10 امتیاز صعود کرد. در ادامه نظر باواریاییها را پس از این تساوی می خوانید.

یوپ هاینکس : 

صادقانه بگویم متاسفانه در این جدال استحکام دفاعی حریف را نتوانستیم بر هم زنیم. والنسیا تیمی خیلی خوب در ضد حملات است. آنها با درواز‌ه‌ خود خیلی خوب فاصله ایجاد می کنند. در دفاع کردن عالی عمل می کنند و روی ضد حملات همان‌گونه که گفتم، خیلی خوب در زمین عمل می‌کنند. در این جدال تیم من متوجه نشد چگونه باید از موقعیت‌های خوب و پر تعدادش برای رسیدن به گل‌های بیشتر استفاده کند. با این حال خوشحالم توانستیم با همین امتیاز جواز صعود به دور بعد را بگیریم. 

 

فیلیپ لام :  

بابت این تساوی در خانه والنسیا عصبانی هستیم چون می دانیم امروز می توانستیم برنده شویم. ما صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما تصمیم نادرستی گرفتیم. باید درک می‌کردیم که چه زمانی سرعت بازی را تغییر دهیم، چه موقع  دریبل بزنیم و چه زمانی نیز بازی را آرام کنیم. با این حال مهم این است که جواز صعود گرفتیم و به یک پله بالاتر رسیدیم. یک بازی دیگر در مرحله گروهی باقیمانده و تا شروع دور حذفی این جام، فرصت خوبی داریم. باید در این مدت این اشکالات را برطرف کنیم. به ویژه که در بازی روز شنبه با نورنبرگ و اکنون با والنسیا، مساوی کردیم در حالیکه حریف در بیشتر زمان بازی از ما عقب‌تر بود. 

 

توماس مولر :  

بایرن 60 دقیقه تمام با برتری کامل برابر میزبان خود بازی کرد و در دقیقه 77 حتی از حریف عقب افتاد. در پایان توانستیم با زدن گل تساوی، عقب‌‌ماندگی را جبران کنیم اما در این پیکار با روزهای خوب فاصله داشتیم پس نمی توانیم به خاطر آن جشن و سرور راه اندازیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 21:12 http://www.bayern3.blogsky.com

گوستاوو کسی خبری دیگه ازش نداره

شاهین چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 23:07

تاکتیک هاینکیس شده سانتر از جناحین فقط همینو بلده
بابا بخدا قسم دوره سانتر کردن دیگه گذشت مال زمان دقیانوسه
نمیدونم چه اسراری داره تو تمام بازیها از این روش استفاده کنه

MILAD-KAGAWA چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 23:24 http://manutd1878.ir

سلام خدمت مدیریت محترم سایت میخاستم در مورد تبادل لینک باهاتون حرف یزنم ما شما رو لینک میکنیم اگه شما دوس داشتین ما رو لینک کنید

مشخصات سایت من :

نام سایت:manutd1878.ir

اگه میخاین مارو لینک کنید این نام رو بزارید:منچستریوناتد قرارگاه اسطوره

بازدیدمون هم خیلی خوبه میتونی ببینی لینک کردی بی خبرمون نزار

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 00:27

اینا دارن چیکار میکنن؟!!خدایی دیگه از مساوی خسته شدم.همش موقعیتارو خراب میکنن بعد همشونم بعد بازی نظر میدن خوب نبودیم!ماشالله هیچ تیمی ام مثه بایرن مصدوم نداره.یا روبنه یا ریبری.گوستاوو هم ک ب جمعشون اضافه شده.خدا رحم کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد