وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نورنبرگ - بایرن مونیخ؛ دربی باواریا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شاگردان دیتر هکینگ که در این فصل از رقابت های بوندسلیگا عملکرد ضعیفی داشته اند امروز در یک نبرد سخت و دشوار میزبان حریف هم شهری خود خواهند بود.

انتظار میرود تا سرمربی نورنبرگ, نسب به شکست 2-1 برابر ماینتس در هفته گذشته٬ چندین تغییر در ترکیب تیمش انجام بدهد. ابتدا رافائل شافر با بازگشتش به ترکیب جایگزین پاتریک راکووسکی در درون دروازه خواهد شد اما الکساندر استفان همچنان مصدوم و دور از دسترس می باشد.

در خط دفاعی ,خاویر پینولا ممکن است پس از رهایی از مصدومیت با بازگشتش به ترکیب جایگزین ماروین پلاتنهارد شود در حالی که هانو بالیتیش با دریافت پنجمین کارت زرد این فصلش در دیدار اخیر تمیش حال برای مصاف حساس شنبه شب برابر بایرن مونیخ محروم خواهد بود بنابراین از فیولنز در خط میانی استفاده میشود. با این اوصاف آلموگ کوهن ,آدام هلوسیک و مارکوس مندلر همگی برای رسیدن به مرز آمادگی به تلاش خود همچنان ادامه می دهند.

در سوی دیگر بایرن مونیخ در سفر کوتاهش به نورنبرگ دو غایب در ترکیبش تیمش خواهد داشت و آن غیبت جروم بواتنگ در خط دفاعی می باشد. بازیکنی که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ ,بازی تیم ملی آلمان برابر هلند را نیز از دست داد و ظاهرا در قلب خط دفاعی فان بویتن جای خالی او را پر خواهد کرد. همچنین آرین روبن در بازی دوستانه چهارشنبه شب هلند و آلمان که به تساوی بدون گل در ورزشگاه آمستردام آرنا منجر شد، دچار پارگی سطحی عضله پا شد و دیدار امروز باواریاییها برابر نورنبرگ را از دست داد. اما هولگر بداشتوبر پس از سپری کردن مصدومیتش طی هفته های گذشته ,حال بار دیگر در دسترس است.

در خط میانی ,ظاهرا از آناتولی تیموشوک یا لوئیس گوستاوو به جای خاوی مارتینز استفاده میشود بازیکنی که پس از سفر طولانی مدت به همراه تیم ملی اسپانیا به پاناما کمی خسته است اما باستین شواین اشتایگر پس از آنکه به دلیل سرماخوردگی از ترکیب تیم ملی آلمان برابر هلند کنار گذاشته شد حال میتواند در بازی شنبه شب تیمش برابر نورنبرگ به میدان برود. در حالی که تونی کروس در پشت ماریو ماندزوکیچ مهاجم نوک بایرن به عنوان هافبک مهاجم قرار خواهد گرفت. هر چند که ماریو گومز پس از بازی در دیدار دوستانه تیمش می تواند از روی نیمکت به عنوان بازیکن تعویضی بایرن مونیخ را همراهی کند. بازی دوستانه ای که در آن ماریو گومز 4 گل را نیز به ثمر رساند.
 

آیا می دانستید؟

* نورنبرگ تا سال 1987 رکورد بیشترین پیروزی های قهرمانی های ملی را در آن زمان داشته.

* نورنبرگ در هشت بازی اخیر خود تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شده و در حال حاضر در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی بوندسلیگا قرار گرفته اند.

* رافائل شافر,کاپیتان نورنبرگ در کنار فیلیپ لام و ماریو گومز در زمان حضورشان در باشگاه اشتوتگارت هم بازی بوده است.

* بایرن مونیخ پس از باخت 3-0 خارج از خانه برابر نورنبرگ در فصل 07-2006 طی بیست بازی اخیر هرگز در بوندسلیگا به این تیم نباخته.

* بایرن مونیخ در سال 1982 در فینال جام حذفی آلمان برابر نورنبرگ حریف باوارایی خود قرار گرفت که رئیس فعلی باشگاه بایرن مونیخ اولی هوینس گل پایانی را در پیروزی 4-2 برای تیمش به ثمر رساند.

* در صورتی که کلودیو پیزارو در بازی روز شنبه دو گل دیگر به ثمر برساند ,به رده نهمین گلزنان برتر تاریخ بوندسلیگای آلمان صعود خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد