وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: به بایرن آمدم تا عنوان قهرمانی کسب کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دانته مدافع برزیلی باشگاه بایرن، انگیزه ی خود از امضای قرارداد با باشگاه بایرن را کسب عناوین قهرمانی دانست.

مدافع اسبق مونشن گلادباخ در پنجره انتقالات تابستانی با مبلغ 4.7 میلیون یورو به بایرن آمد. او نقش موثری را در موفقیت فصل گذشته گلادباخ و کسب رتبه چهارمی آن ها در بوندسلیگا داشت.
دانته به بیلد می گوید: "در مدت زمان بین پیشنهاد بایرن و امضای قراردادم بسیار زیاد به این انتقال فکر کردم. من از روز اول ورودم به مونیخ آرزوهایم را متوقف کردم و تنها به بازی های بعدی و پیروزی در آن ها فکر می کنم. به هر حال کسب عنوان قهرمانی یکی از دلایلی بود که بایرن را انتخاب کردم."

دانته سپس در مورد هموطن خود برنو که در زندان به سر می برد گفت: "ما همه دوست داریم برای ملاقات او برویم اما زمان ملاقات محدود است و همسرش نیز برای اولین بار او را در زندان ملاقات کرد. برای او دعا می کنیم و امیدواریم که به شرایط خوب بازگردد و بتواند بار دیگر فوتبال بازی کند."

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن اشتایگر شنبه 27 آبان 1391 ساعت 00:27

بایدتلاش هم بکنى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد