وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار هلند - آلمان

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار دوستانه تیم ملی هلند - تیم ملی آلمان پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۰

نظرات 11 + ارسال نظر
محسن اشتایگر چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 08:57

والا چى بگم آلمانه ب باهلند اونم تو آمستردام ! مییبریییمممم.....

sebastian hamed چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 11:11

این آلمان ب رو خوب اومدی
همون اسم آلمانشم که باشه باز احتمال بردمون کم نیس

سعید چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:17

فک کنم مساوی بشن، گوتزه و رویس، لام و مولر، دوقلوهای بندر هم خوبن، گل اول رو بزنیم احتمال بردمون 80% میشه

Mersad چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:59

باخت هم مهم نیست.... مهم خوب بازی کردنمونه...

امید چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 17:59 http://www.bayern3.blogsky.com

من هم فکر کنم ببریم

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 18:20

من با نظر مرصــــــاد موافقم.مهــــم خوب بازی کردنـــه.ما با تیم ب نبایــد انتظار برد داشته باشیم.کشف استعداد امشب مهمه نه برد!
جایگاهه تیممون تو جهـــان دومه.ببازیمم چیزی کم نمیشه.هلندیا میدونن تیممون پر از مصدومه.پس به خودشون اجازه ی شاخ شدن بعد بازیو نمیدن.همــــه یک صــــــدا::Deutchland

Sebastian Hamed چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 20:53

من کاملا با داش سجاد موافقم

Allianz_Arena چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 21:51

میبریم ناسلامتی به این میگن Deutsch national manschaft

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 01:13

اول ســـــلام. دوستان فک کنم من اولین کسی ام ک بعد بازی دارم نظر میدم!
دقیقا 4 دیقه پیش بازی تموم شده.از بازی بخوام بگم نیمه ی اول اگه آقای بچه خان گوتزه یکم دقت میکرد گلو زده بود.جنتا موقعیتو توو نیمه ی اول رو خودخواهی نزدن.منظورم رویسه.لام مثه همیشه عالی بود.مولر اصلا معبوم نیست کیه!من ک دیگه نمیشناسمش.واقعا افت کرده تو بازیای ملی.نویر خوب بود،هوملس خوب بود؛استعداد های امشبو راضی ام.جوونای خوبی توو راهن!پودولسکی ام ک انگار نبود هرچن کم بازی کرد.در کل شانس آوردن از تیم ب ما نباختن.اگه بازیکنامون بودن پر پر بودن حتی اگه مثه ما بازیکنای اصلیشونو داشتن بازم میباختن.نیمه ی دومم اصلا فوتبال نبود

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 01:15

منم ک سوتی دادم...ببخشیـــــــد
چنتا رو گفتم جنتا،معلومم گفتم معبوم.ههههههههه

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 15:10

نمیدونم چجوری حساب میکنن که رویس شده بهترین بازیکن آلمان!!!!مسخره ست.کجا بهترین بازیکن بود؟!تازه بهترین فرصتارم نزد تو گل.مرتیکه ی جغل عقده ی گل.به نظرم گوندوگان بهتر از بقیه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد